Comunicacions sobre requisits d'accessibilitat
Les entitats obligades segons el RD 1112/2018 hauran d'habilitar un mecanisme de comunicació sobre requisits d'accessibilitat que permeti a les persones interessades:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part del seu lloc web o de la seva aplicació per a dispositius mòbils dels requisits d'accessibilitat.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del seu lloc web o la seva aplicació per a dispositius mòbils.
Aquest mecanisme de comunicació, que estarà indicat i inclòs en la declaració d'accessibilitat del lloc web o de l'aplicació per a dispositius mòbils, ha de ser un mètode de molt fàcil ús que motivi els usuaris a la remissió dels seus comentaris fins i tot sense que sigui necessària una identificació fèrria de la persona que l'envia. Pel que podrà ser:
- Una adreça de correu electrònic específic o un formulari que permeti la presentació telemàtica.
- Addicionalment, s'haurà d'oferir com a mínim un altre canal addicional que no sigui telemàtic, bé un telèfon o bé una oficina física d'atenció. En el cas del GOIB podeu adreçar-vos al telèfon de contacte 971177140.