FITXA: Projecte d'ordre del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball per la qual es modifica l'Ordre del Conseller de Treball i Formació de 4 de maig de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de treball i formació
Objecte:
L’article 1.2 de l’esmentada ordre recull les activitats que, en matèria de treball i formació, poden ser objecte d’ajuts. Mitjançant aquest projecte es pretén afegir a l’esmentada ordre un apartat, per tal que entre les activitats que poden ser objecte d’ajuts en matèria de treball i formació hi figuri la negociació col·lectiva i el diàleg social.
Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Direcció General de Treball i Salut Laboral
Data d'inici de la tramitació: Resolució d’inici de 10 de març de 2023
Fase actual de tramitació: «Pendent de valoració d’al·legacions»
El Govern de les Illes Balears ha dut a terme un procés participatiu mitjançant el qual tots els ciutadans i ciutadanes, així com les entitats representatives i els ens territorials han pogut informar-se de l’esborrany de Decret, i incorporar-hi les seves propostes i suggeriments. Consultau l’apartat de processos participatius.
Actualment, s’està fent la valoració de l’al·legació presentada.
PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS
La iniciativa normativa s'ha sotmès als tràmits d’audiència i d’informació pública prevists a l'article 58 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, mitjançant la publicació d’un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 40, de 30 de març de 2023, i la publicació a la pàgina web de Participació Ciutadana que ha generat 77 visites i 1 al·legació. Pot veure la informació en l'històric de projectes sotmesos a informació pública del Portal de Participació aquí.
DOCUMENTACIÓ RELACIONADA
09-03-2023. Memòria justificativa de la modificació de l'ordre (pdf)
10-03-2023. Resolució d'inici (pdf)
23-03-2023. Memòria d'anàlisi d'impacte normatiu (MAIN) (pdf)
24-03-2023. Projecte d’Ordre (pdf)
11-04-2023. Informe d'avaluació d'impacte de gènere (pdf)