Aquest tràmit té per objecte conèixer la opinió dels ciutadans i les ciutadanes, titulars de drets i interesses legítims afectats per un projecte normatiu ja redactat, directament o a través de les organitzacions o associacions que els representin, així com obtenir quantes aportacions addicionals puguin realitzar altres persones o entitats.
Es tracta de garantir a tota la ciutadania i a les empreses i organitzacions la seva participació en l'elaboració de qualsevol norma, atès que a tots els pot resultar d'aplicació.
Així, accedint al projecte normatiu que us interessi, podreu trobar l'esborrany de la norma que se sotmès a informació pública i la forma de fer les aportacions o adjuntar-ne documentació (en cas de ser més d'un document, haurà de ser comprimit), de forma telemàtica, en el termini que s'indica per a cada cas o per escrit dirigit a l'adreça postal que s'assenyala, en el mateix termini.
Avís: Amb efectes de l'1 de juny de 2020, com a conseqüència de la derogació de la disposició addicional tercera de el Reial Decret 463/2020 pel RD 537/2020, de 22 de maig, s'aixeca la suspensió dels terminis administratius i es reprenen o es inicien, des de l'esmentada data, els terminis de tramitació dels procediments que s'haguessin suspès
PROCESSOS VIGENTS | OBERT FINS | AL·LEGACIONS TELEMÀTIQUES |
Projecte de decret pel qual s’aprova el Pla Especial Enfront del Risc d’Inundacions | 05/02/2021 | SI |
Projecte de decret de regulació de l’accessibilitat universal en els espais d’ús públic de les Illes Balears | 22-01-2021 | SI |
Revisió i Actualització de l’Avaluació Preliminar de Risc d’Inundaciones (APRI 2n Cicle) en la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears | 28-02-2021 | SÍ |
Històric any 2016 |