Torna

Iniciatives Normatives en tramitació

Tornar al llistat de notícies

30/05/2024

Projecte de decret pel qual s’aprova la Política de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Secretaria General


FITXA: Projecte de decret pel qual s’aprova la Política de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears


Objecte: Aprovar la Política de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per tal de Donar compliment al que disposa l’article 24.2 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell de 27 d'abril del 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE

 

Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Secretaria General de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

 

Data d'inici de la tramitació: 16 de maig de 2024

 

Fase actual de tramitació: Actualment el projecte normatiu està en fase d’informació pública. Consultau l’apartat de processos participatius.

 


PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS


D’acord amb l’anunci publicat en el BOIB de data 1 de juny de 2024, s’ha obert un procés d’informació pública fins al dia 21 de juny de 2024 el BOIB, mitjançant el qual tots els ciutadans i ciutadanes poden informar-se del projecte de decret pel qual s’aprova la política de protecció de dades de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i incorporar-hi les seves propostes i suggeriments.

Les al·legacions es poden presentar:

a)Telemàticament:

- mitjançant el “tràmit d’informació pública” del procediment d’elaboració i tramitació del projecte de decret de la Seu electrònica

Requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent

-mitjançant el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears, accedint a aquest enllaç

 Aquest sistema permet presentar al·legacions sense la necessitat de disposar de certificat electrònic o DNIe, però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les aportacions presentades mitjançant aquest formulari web contenguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa.

b) o, si sou una persona física, també les podeu presentar per escrit adreçat a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques (c/. Passeig de Sagrera, 2, 07012 Palma), en el mateix termini, en qualsevol oficina de registre o per correu postal.

IMPORTANT: indiqueu sempre la Conselleria i l’òrgan que realitza la tramitació de la norma (DIR3 A04027018) i la iniciativa concreta respecte de la qual voleu fer les aportacions.

Consultes: A més, s’han fet consultes a les conselleries, d’acord amb l’article 58 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.


DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

(14/03/2024) Memòria de la consulta prèvia (pdf)

(18/03/2024) Resolució de consulta prèvia (pdf)

(15/05/2024) Informe justificatiu (pdf)

(16/05/2024) Resolució d'inici (pdf)

(29/05/2024) Memòria d’anàlisi d’impacte normatiu (MAIN) (pdf)

(29/05/2024) Projecte de decret (pdf)

(01/06/2024) Resolució del BOIB d’informació pública (pdf)