Acord del Consell de Govern de 14 de febrer de 2022 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes, es modifica el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19 i s’aprova un nou Pla Específic de Mesures de Prevenció i Contenció de la COVID-19 en els Serveis Socials, aprovats per l’Acord del Consell de Govern de 25 d’octubre de 2021.
Acord del Consell de Govern de 10 de gener de 2022 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes.
Acord del Consell de Govern de 23 de desembre de 2021 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes i es modifica puntualment el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19, aprovat per l’Acord del Consell de Govern de 25 d’octubre de 2021.
Acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2021 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes i es modifica puntualment el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19, aprovat per l’Acord del Consell de Govern de 25 d’octubre de 2021.
Acord del Consell de Govern de 3 de desembre de 2021 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes i es modifica puntualment el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19, aprovat per l’Acord del Consell de Govern de 25 d’octubre de 2021.
Acord del Consell de Govern de 8 de novembre de 2021 pel qual s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes.
Acord del Consell de Govern de 25 d’octubre de 2021 pel qual s’aproven el Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació Front a la COVID-19 i el Pla Específic de Mesures de Prevenció i Contenció de la COVID-19 en els Serveis Socials, i s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar en cada una de les illes.
Acord del Consell de Govern de 4 d’octubre de 2021 pel qual s’aprova el Pla Consolidat de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació per Fer Front a la Crisi Sanitària Ocasionada per la COVID-19 i s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar a cada una de les illes.
Acord del Consell de Govern de 27 de setembre de 2021 pel qual s’aprova el Pla Consolidat de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació per Fer Front a la Crisi Sanitària Ocasionada per la COVID-19 i s’estableixen els nivells d’alerta sanitària que s’han d’aplicar a cada una de les illes.
Correcció d’errades de l’Acord del Consell de Govern de 8 de setembre de 2021 pel qual s’aprova el Pla Consolidat de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació per Fer Front a la Crisi Sanitària Ocasionada per la COVID-19.
Acord del Consell de Govern de 8 de setembre de 2021 pel qual s’estableix la mesura excepcional de control a l’entrada de persones a les Illes Balears procedents de la resta de comunitats autònomes i de les ciutats de Ceuta i Melilla, per prevenir i contenir la pandèmia ocasionada per la COVID-19 fins al dia 31 d’octubre de 2021.
Resolució de la consellera de Salut i Consum de 13 de setembre de 2021 per la qual es fa pública la situació de la incidència acumulada i de la pressió hospitalària en cada una de les Illes Balears, amb l’objecte de determinar l’aplicació de les mesures que corresponen en cada cas d’acord amb el que disposa l’apartat segon de l’Acord del Consell de Govern de 20 de juliol de 2021, prorrogat per l’Acord del Consell de Govern de 16 d’agost de 2021.