Torna

Tornar al llistat de notícies

04/07/2025

Projecte de decret pel qual es regulen els serveis de taxi i d’arrendament de vehicles amb conductor de les Illes Balears

Obert des del 4 de juliol de 2025 fins al 4 d'agost de 2025

 

TRÀMIT D'AUDIÈNCIA I INFORMACIÓ PÚBLICA


El Govern de les Illes Balears du a terme actualment un tràmit d’audiència i informació pública mitjançant el qual tots els ciutadans, així com els titulars de drets i interessos legítims afectats per aquest projecte normatiu, poden informar-se sobre el contingut i presentar propostes i/o suggeriments.

L’objecte de l’ordre és regular amb caràcter general i els aspectes més rellevants de l'activitat del servei del taxi i de l'activitat del servei d'arrendament de vehicles amb conductor a les Illes Balears.

 

Per a que serveix el tràmit d'audiència i informació pública?

Per saber l’opinió dels ciutadans, titulars de drets i interessos legítims afectats per un projecte normatiu ja redactat, ja sigui directament o mitjançant les organitzacions representatives que els representin, així com obtenir quantes aportacions addicionals que puguin realitzar altres persones o entitats.

Es tracta de garantir a tota la ciutadania i a les empreses i organitzacions la seva participació en l'elaboració de qualsevol norma, atès que els pot resultar d'aplicació.

Consultau l'esborrany de projecte normatiu sotmés a audiència i informació pública i tota la documentació relacionada en el Portal de Transparència:

 

Esborrany del projecte

 

Quin és el termini per a participar-hi?

Aquest tràmit participatiu d'audiència i informació pública està obert durant 30 dies naturals, des del dia 4 de juliol de 2025 fins al dia 4 d'agost de 2025, ambdós inclosos.

 

Com hi podeu presentar al·legacions?

 

TELEMÀTICAMENT

Amb certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent:

 

Tràmit telemàtic

 

La presentació mitjançant aquest tràmit queda registrada electrònicament i disposareu d'un justificant de presentació.
Heu d'identificar degudament la vostra al·legació amb les dades identificatives de l'expedient.*

 

Sense certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent:

 

Formulari en línia

 

La presentació mitjançant aquest formulari no genera justificant de presentació.
Les vostres al·legacions s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa sempre que us idenfitiqueu.

 

PRESENCIALMENT O PER CORREU POSTAL

Les persones físiques no obligades a relacionar-se per mitjans electrònics amb les administracions poden presentar les seves al·legacions a qualsevol oficina d'assistència en matèria de registres o per correu postal adreçades a:

 

Direcció General de Mobilitat

Conselleria Habitatge, Territori i Mobilitat

C. d'Eusebi Estada, 28

07004 Palma

 

A la Seu electrònica disposau d'un model per realitzar les vostres al·legacions, on haureu d'identificar degudament l'expedient.*

 

Com es pot conèixer el resultat del tràmit?

La valoració de les al·legacions presentades es pot consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la nova memòria d’impacte normatiu de la norma.


* Dades identificatives de l'expedient:

Per a la presentació de al·legacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria Habitatge, Territori i Mobilitat

Destinació: Direcció General de Mobilitat

DIR3: A04026941

Iniciativa normativa: Projecte de decret pel qual es regulen els serveis de taxi i d’arrendament de vehicles amb conductor de les Illes Balears