Torna

 

TRÀMIT DE PARTICIPACIÓ PÚBLICA PRÈVIA

El Govern de les Illes Balears du a terme un tràmit de participació pública prèvia per conéixer l'opinió de la ciutadania abans de redactar un Pla sobre espais de rellevància ambiental.

-

Per a què una consulta pública prèvia?

D’acord amb la Llei 5/2005, de 26 de maig, per a la conservació dels espais de rellevància ambiental (LECO), amb caràcter previ a la redacció de la proposta del Pla s’ha de dur a terme un tràmit de participació pública per tal que la ciutadania pugui expressar les seves observacions i opinions.

Per aquest motiu, a través d'aquest web posam a la vostra disposició tota la informació necessària per què pugueu realitzar les vostres aportacions. Accediu al Portal de Transparència per conèixer el contingut de la Resolució d'inici, la Memòria i tota la informació relacionada amb aquesta iniciativa:

 

Portal de Transparència

 

Quin és el termini per participar-hi?

Aquest tràmit participatiu està obert durant 1 mes comptador a partir de l'endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB. L'anunci d'aquest tràmit de participació pública prèvia s'ha publicat en en el BOIB núm. 079, de 26 de juliol de 2025. 

 

Des del dia 27 de juny 2025 fins al dia 26 de juliol de 2025 (ambdós inclosos)

 

 

Com podeu presentar les aportacions?

 

TELEMÀTICAMENT

Amb certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent:

Tràmit telemàtic

La presentació mitjançant aquest tràmit quedarà registrada electrònicament i disposareu d'un justificant de presentació.
És precís identificar degudamente les aportacions amb les dades identificatives de l'expedient.*

 

Sense certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent

Formulari en línia

 

La presentació mitjançant aquest formulari no genera justificant de presentació.
Les aportacions s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa sempre que us idenfitiqueu.

 

PRESENCIALMENT O PER CORREU POSTAL

Les persones físiques no obligades a relacionar-se per mitjans electrònics amb les administracions poden presentar les aportacions a qualsevol oficina d'assistència en matèria de registres o per correu postal, adreçades a:

 

Direcció General de Medi Natural i Gestió Forestal

Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural

C. del Gremi de Corredors, 10

07009 Palma

 

 

A la Seu electrònica disposau d'un model per realitzar les aportacions, on haureu d'identificar degudament l'expedient.*

 

Com es pot conèixer el resultat del tràmit?

La valoració de les aportacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la memòria d’impacte normatiu.


* Dades identificatives de l'expedient:

Per a la presentació d'aportacions és necessari indicar les dades següents:

Conselleria: Agricultura, Pesca i Medi Natural

Destinació: Direcció General de Medi Natural i Gestió Forestal

DIR3: A04013554

Iniciativa normativa: Projecte de decret pel qual s’aprova el Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Nord de Menorca