20 d’octubre 2025 Presidenta

La presidenta Prohens i el conseller Vera lliuren els Premis a l’Esforç i al Rendiment Acadèmic a 538 alumnes de Mallorca NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges

La presidenta Prohens i el conseller Vera lliuren els Premis a l’Esforç i al Rendiment Acadèmic a 538 alumnes de Mallorca

S’han premiat alumnes d’ESO, batxillerat, ESPA i formació professional

 

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Margalida Prohens, i el conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera, han presidit l’acte de lliurament dels Premis a l’Esforç i al Rendiment Acadèmic corresponents al curs 2024-2025, que ha tingut lloc al Palau de Congressos de Palma en una jornada que ha reconegut públicament el compromís amb l’aprenentatge i la superació de 538 alumnes de Mallorca, entre els quals hi ha estudiants d’ESO, batxillerat, formació professional i ensenyaments per a persones adultes. 

L’acte ha reunit alumnes guardonats pel seu rendiment acadèmic excel·lent i el seu esforç personal que, en presència de les seves famílies, docents i representants institucionals, han rebut els diplomes en un acte institucional de reconeixement. La cerimònia dedicada a l’alumnat d’educació primària se celebrarà el divendres 27 d’octubre al Conservatori de Palma.

Enguany, vuit alumnes han estat distingits amb doble reconeixement per haver obtingut tant el premi a l’esforç com el de rendiment acadèmic excel·lent. Aquests alumnes són: Ramón Prieto Sola, Martí Riera Gili, Emma Zurita Rigo, Ainhoa Santibáñez Guardia, Carla Gil Marín, Arina Zhukova Silvankova, Gemma Martín Rullàn i Mohamed Koubai Koubai.

L’acte ha comptat amb una destacada participació artística a càrrec dels alumnes del Conservatori Professional de Música i Dansa de Mallorca que han interpretat una obra de Johannes Brahms amb les actuacions de Pablo García al piano, Lluc Cladera al violoncel i Xavier Mercadal al clarinet. L’alumna Natalia Lara Coronado ha estat l’encarregada de dir unes paraules en nom de tots els guardonats, oferint un discurs emotiu que ha posat en valor la constància i la dedicació de l’alumnat.

Els actes de lliurament dels premis continuaran les properes setmanes a la resta d’illes amb convocatòries previstes a Eivissa el dimecres 13 de novembre i a Menorca el dilluns 18 de novembre, on també es reconeixerà l’alumnat de totes les etapes educatives.