Entitat que fa l'encàrrec: Conselleria de Serveis Socials i Cooperació
Entitat que rep l'encàrrec: Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia
Núm. Expedient: MEPRO 2017 / 6626
Objecte: Informació Telefònica de la prestació de la Renda Social Garantida i de Cita Prèvia Telefònica per a la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació
Pressupost: 101.918,45€, IVA inclòs
Obligacions econòmiques:
El cost del servei telefònic (CALL CENTER) s'ha calculat segons les tarifes per l'any 2018 aprovades pel Patronat de la Fundació BIT en la reunió de 23 d'octubre de 2017 (BOIB núm.141, de 18 de novembre de 2017)
El cost de la gestió de missatges telefòniques (SMS )del servei de cita prèvia Telefònica s'ha calculat d'acord amb les tarifes aprovades per Resolució del conseller d'Economia i Competitivitat de 29 de gener de 2015, per la qual s'aprova la nova configuració de preus de les tarifes aplicables als encàrrecs de gestió que facin a la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de poders adjudicadors (BOIB núm. 41 , de 24 de març de 2015).
La Resolució de la secretària general de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació, per delegació de la consellera, de 5 de desembre de 2017 ,per la qual s'aprova l'expedient, la despesa i el plec.
Serveis de Call Center |
Hores |
Tarifa unitari |
Import |
Cap d'àrea |
72,00 |
50,59€ |
3.642,48€ |
Supervisor |
240,00 |
26,47 € |
6.352,80€ |
Teleoperador/a |
3.860,00 |
20,83 € |
80.403,80€ |
IVR |
36,00 |
227,72 € |
8.197,92€ |
Total |
|
|
98.597,00€ |
Serveis Missatges |
Unitats |
Tarifa |
Import |
SMS,s |
45.000,00 |
0,061 |
2.745,00€ |
|
|
IVA 21% |
576,45 € |
Total |
|
|
3.321,45 € |
Durada: des de l'1 de gener de 2018 fins al 31 de desembre de 2018.
Data d'aprovació/signatura de l'acord: 5 de desembre de 2017
Contractació de tercers (Subcontractació):
Previsió: NO
Import ó % màxim previst:
Observacions: