\ S’atorga autorització prèvia a Gestió d’Emergències per iniciar el procediment de contractació per un import màxim de 1,5 milions d’euros
\ Mitjançant procediment obert, es contractarà el subministrament i manteniment de la plataforma de l’112 per al període 2018-2022
El Consell de Govern, a proposta de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, Catalina Cladera, ha aprovat l’acord pel qual autoritza l’entitat mercantil pública Gestió d’Emergències de les Illes Balears, SAU (GEIBSAU) a iniciar el procediment per a la renovació i contractació del subministrament i manteniment de la plataforma tecnològica de comunicacions del Servei d’Emergències SEIB 112, mitjançant procediment obert, per un import màxim de prop de 1,5 milions d’euros.
Mitjançant aquest Acord, s’atorga l’autorització prèvia a GEIBSAU perquè iniciï l’expedient de despesa relatiu al contracte esmentat de la plataforma tecnològica de comunicacions del SEIB 112, mitjançant procediment obert, per un import màxim d’1.495.273,55 euros (sense IVA). La documentació que presenta GEIBSAU inclou la memòria justificativa sobre la necessitat de renovació i contracte de manteniment i suport de la plataforma tecnològica de veu del SEIB 112 per al període 2018-2022 i l’informe d’adequació als preus de mercat de l’oferta pública de contractació.