27 setembre 2022 <10aL>Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura

El servei de Cita Prèvia de la Fundació Bit compleix 20 anys amb 41 milions de trucades ateses NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat

El servei de Cita Prèvia de la Fundació Bit compleix 20 anys amb 41 milions de trucades ateses

Un total de 120 operadors telefònics treballen al centre d'atenció telefònica que dona servei a l'IB-Salut i a campanyes emblemàtiques del Govern

El servei de Cita Prèvia, gestionat per la Fundació Bit, celebra aquest mes el seu 20 aniversari amb 120 operadors telefònics que han atès 41 milions de trucades durant dues dècades. "Després de 20 anys fent feina, tenim la responsabilitat de continuar treballant al servei de la ciutadania de les Illes Balears, de donar el millor servei possible, evolucionar i implementar els avanços tecnològics com a palanques que ens condueixin pel camí de l'excel·lència", ha dit el gerent de la Fundació Bit, Antoni Roig.

L'empresa Bitel va començar a oferir el servei el mes de setembre de 2002 amb un projecte pilot iniciat amb el Centre de Salut Trencadors i Badia Gran, al municipi de Llucmajor.

Bitel va començar la seva activitat el 1998 donant servei d'atenció telefònica a clients privats i la campanya de la declaració de la renda. Quatre anys després, va incorporar les campanyes de l'IB-Salut. En els inicis, només dues persones atenien el telèfon i el servei va anar creixent. De la fusió de Bitel amb altres empreses va sorgir en 2012 la Fundació Bit, empresa pública que des de llavors gestiona el centre d'atenció telefònica.

A més de donar cita als pacients d'hospitals i centres de salut, el servei ha gestionat campanyes emblemàtiques com la de prevenció del càncer de mama, la inauguració de Son Espases l'any 2011 o la coordinació de voluntaris a través del 012 després del desbordament del torrent de Sant Llorenç l'any 2018 .

Actualment, la centraleta telefònica de la Fundació Bit continua atenent les trucades de la campanya de la declaració de la renda, les consultes del 012, IBAVI, SOIB, Conselleria d'Afers Socials, Conselleria de Salut i Consum, a més de donar cita prèvia per al servei d'Infosalut Connecta, i atendre les incompareixences hospitalàries i cites de l'Hospital d'Inca.