Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – L’ALUMNAT AMB TRASTORN DE L’ESPECTRE AUTISTA A FP

El termini d’inscripció és de l’1 al 6 de setembre de 2026, a través del Portal del personal

Espectre autista 10/08/2026

L’1 de setembre s’obrirà el termini d’inscripció per a la formació “L’alumnat amb trastorn de l’espectre autista a FP”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa, té una durada de 10 hores i es durà a terme entre el 14 de setembre i el 3 d’octubre de 2026. 

El curs s’estructura en dues fases: 
– fase presencial (8 hores): tendrà lloc els dies 14 i 16 de setembre de 2026 al CIFP Politècnic de Llevant (Manacor).
– fase a distància (2 hores): es desenvoluparà a través de la plataforma Moodle.

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de totes les famílies professionals del CIFP Politècnic de Llevant.  
2. Professorat d’FP en actiu d’altres centres que pugui aplicar els continguts de la formació a l’aula i que ho acrediti mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.

Objectius

  • Conèixer les característiques de l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA).
  • Saber analitzar i adaptar l’entorn d’acord amb les necessitats d’aquest alumnat (espais accessibles i amigables amb l’autisme).
  • Adquirir estratègies i tècniques d’intervenció eficaces amb alumnat amb TEA.
  • Saber coordinar i aplicar les mesures de suport necessàries en el centre de pràctiques.
  • Valorar la importància de la col·laboració amb la família i els serveis externs.

Termini d’inscripció
De l’1 al 6 de setembre de 2026, a través del Portal del personal. 

Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.

Formació cofinançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i pel Fons Social Europeu Plus.

Documentació relacionada

L’ALUMNAT AMB TRASTORN DE L’ESPECTRE AUTISTA A FP

Comparteix