Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA A LA GESTIÓ EMPRESARIAL

El termini d’inscripció és del 25 de febrer al 9 de març de 2026, a través del Portal del personal

IA APLICADA A LA GESTIÓ EMPRESARIAL 25/02/2026

Ja està obert el termini d’inscripció per participar en la formació “Intel·ligència artificial aplicada a la gestió empresarial”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa, té una durada total de 13 hores i es durà a terme del 24 de març al 12 d’abril de 2026. 

El curs es desenvoluparà en dues fases: 
– fase presencial per videoconferència (8 hores): tendrà lloc a l’IES Maria Àngels Cardona (Ciutadella de Menorca) el dia 24 de març de 2026 i a l’IES Pasqual Calbó i Caldés (Maó) el dia 25 de març de 2026.
– fase a distància (5 hores): es durà a terme a través de la plataforma Moodle.

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG) de l’IES Maria Àngels Cardona i de l’IES Pasqual Calbó i Caldés. 
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG) de la resta de centres. 
3. Altres docents d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
4. Altres docents d’FP que puguin desenvolupar una aplicació didàctica vinculada amb aquesta formació.

Objectius

  • Comprendre els fonaments de la intel·ligència artificial (IA) i analitzar casos reals d’aplicació en l’àmbit empresarial.
  • Saber aplicar la IA a les diferents àrees funcionals de l’empresa: operacions, finances, màrqueting i recursos humans.
  • Entendre les eines d’IA orientades a l’automatització i a la gestió documental.
  • Utilitzar assistents d’IA per a la comunicació i l’elaboració d’informes.
  • Comprendre els aspectes clau de la implementació de la IA, així com el seu marc ètic i legal.

Termini d’inscripció
Del 25 de febrer al 9 de març de 2026, a través del Portal del personal. 

Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+), en el marc del Programa Operatiu d’Educació, Formació, Ocupació i Economia Social (ÉFESO) del període 2021-2027.

Documentació relacionada

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA A LA GESTIÓ EMPRESARIAL

Comparteix