El termini d’inscripció és de l’1 al 2 de setembre de 2026, a través del Portal del personal
L’1 de setembre s’obrirà el termini d’inscripció per a la formació “Iniciació a la fotografia, càmera 360º i il·luminació, aplicat al comerç i màrqueting”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa.
Aquesta activitat, amb una durada total de 20 hores, es durà a terme en modalitat presencial a l’IES Berenguer d’Anoia (Inca) els dies 10, 11, 14 i 15 de setembre de 2026, de 9 a 14 h.
Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional de Comerç i Màrqueting (COM) de l’IES Berenguer d’Anoia.
2. Professorat d’FP en actiu d’altres famílies professionals de l’IES Berenguer d’Anoia.
3. Altres docents d’FP en actiu de la família professional de Comerç i Màrqueting (COM) que puguin aplicar els continguts d’aquesta formació a l’aula i que ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
4. Altres docents d’FP que puguin elaborar una proposta d’aplicació didàctica relacionada amb aquesta formació.
Objectius
- Saber utilitzar recursos visuals aplicables a l’àmbit del comerç i el màrqueting.
- Conèixer el funcionament de les càmeres 360º i dels seus accessoris.
- Aplicar tècniques bàsiques d’il·luminació fotogràfica.
- Crear continguts visuals adaptats a xarxes socials, comerç electrònic i promoció comercial.
- Aplicar metodologies pràctiques i digitals a l’aula.
Termini d’inscripció
De l’1 al 2 de setembre de 2026, a través del Portal del personal.
Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.
Formació cofinançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i pel Fons Social Europeu Plus.
Documentació relacionada
Comparteix











