Activitat de formació per a professorat d’FP – IA PER A L’EDUCACIÓ A FP
El termini d’inscripció és de l’1 al 3 de setembre de 2025 a través del Portal del personal

Ja està obert el termini d’inscripció per a la formació “IA per a l’educació a FP”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa.
La formació té una durada de 10 hores i es realitzarà de manera presencial a l’IES Isidor Macabich (Eivissa) els dies 17 i 18 de setembre de 2025.
Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG) i de l’especialitat de FOL de l’IES Isidor Macabich (Eivissa), IES Sa Blanca Dona (Eivissa), IES Algarb (Sant Josep de sa Talaia) i IES Sa Colomina (Eivissa) i que han certificat la formació
377 (IA per a docents: innovació i eficiència a l’aula).
2. Professorat d’FP en actiu de l’IES Isidor Macabich (Eivissa), IES Sa Blanca Dona (Eivissa), IES Algarb (Sant Josep de sa Talaia) i IES Sa Colomina (Eivissa).
3. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG) i de l’especialitat de FOL de la resta de centres.
4. Altres professors de formació professional en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i ho demostrin mitjançant una aplicació didàctica.
5. Altres professors de formació professional que puguin fer una aplicació didàctica relacionada amb la formació.
Objectius
- Analitzar la implementació de la intel·ligència artificial en els plans de digitalització empresarial i els seus usos en sectors vinculats a l’FP.
- Fomentar una reflexió crítica sobre l’ús ètic, sostenible i responsable de la intel·ligència artificial en l’àmbit educatiu.
Termini d’inscripció
De l’1 al 3 de setembre de 2025 a través del Portal del personal.
Tota la informació relacionada amb aquesta activitat es pot consultar en el document adjunt.
Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+).
Documentació relacionada
Comparteix