Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I GESTIÓ A L’AULA

El termini d’inscripció és de l’1 al 13 de setembre de 2026, a través del Portal del personal

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT 17/08/2026

L’1 de setembre s’obrirà el termini d’inscripció per a la formació “Atenció a la diversitat i gestió a l’aula”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa. 

Aquesta activitat, amb una durada total de 10 hores, es durà a terme en modalitat presencial a l’IES Algarb (Sant Josep de sa Talaia) els dies 1 i 2 d’octubre, de 10 a 13 h, i 3 d’octubre de 2026, de 10 a 14 h. 

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat (SSC) de l’IES Algarb.  
2. Professorat d’FP en actiu d’altres famílies professionals de l’IES Algarb.  
3. Altres docents d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts d’aquesta formació a l’aula i que ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
4. Altres docents d’FP que puguin desenvolupar una proposta d’aplicació didàctica vinculada a aquesta formació.

Objectius

  • Identificar els elements fonamentals dels programes de facilitació i desenvolupament de les competències emocionals bàsiques.
  • Identificar i tractar constructivament situacions de dificultat, estrès negatiu, adversitat i conflicte.
  • Comprendre la realitat actual de l’atenció a la diversitat a les aules de formació professional.
  • Conèixer i aplicar diferents mesures, estratègies i pautes d’atenció a la diversitat de l’alumnat.

Termini d’inscripció
De l’1 al 13 de setembre de 2026, a través del Portal del personal. 

Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.

Formació cofinançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i pel Fons Social Europeu Plus.

Documentació relacionada

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I GESTIÓ A L’AULA

Comparteix