Activitat de formació per a professorat d’FP – ARRANJAMENTS DE GRANS ESPAIS AMB PLANTES
El termini d’inscripció és del 7 al 20 de gener de 2026 a través del Portal del personal
Ja està obert el termini d’inscripció per participar en la formació “Arranjaments de grans espais amb plantes”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa.
Aquesta activitat té una durada total de 20 hores i es realitzarà de manera presencial a l’IES Josep Sureda i Blanes (Palma) els dies 3, 4, 5, 6 i 7 de febrer de 2026.
Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Agrària (AGA) de l’IES Josep Sureda i Blanes.
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Agrària (AGA) d’altres centres.
3. Altres professors d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts d’aquesta formació a l’aula i ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
Objectius
- Realitzar composicions amb plantes.
- Aprendre a crear composicions de gran format.
- Adquirir coneixements sobre noves plantes d’interior.
Termini d’inscripció
Del 7 al 20 de gener de 2026 a través del Portal del personal.
Tota la informació detallada sobre aquesta activitat està disponible en el document adjunt.
Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+), en el marc del Programa Operatiu d’Educació, Formació, Ocupació i Economia Social (ÉFESO) del període 2021-2027.
Documentació relacionada
Comparteix











