avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Ampliació IES Quartó del Rei

Ampliació IES Quartó del Rei

Construcció d’un edifici nou, annex a l’edifici actual, amb una superfície total construïda de 2.061 m2 distribuïts en tres plantes. L’ampliació acollirà els programes de batxillerat i el cicle formatiu de grau mitjà d’operacions de laboratori. 

La proposta inclou una construcció de 1.650 m² de nova superfície tancada i 822 m² de porxos distribuïts en tres nivells. La planta baixa restaria majoritàriament lliure, amb la possibilitat de ser adaptada en el futur per acollir més aules. La primera planta acolliria un cicle formatiu de grau mitjà amb laboratoris, aules polivalents i serveis propis. A la planta segona, es distribuirien espais per a batxillerat, orientació, i seminaris, mantenint l’accessibilitat a totes les instal·lacions. 

PLANTA BAIXA 

Es contempla que la planta baixa sigui lliure, a mode de pati cobert, amb l’excepció del nucli d’escala, el nucli de banys i una zona de magatzem. De cara a futures ampliacions, aquesta planta permetria augmentar l’espai destinat a aules en uns 600m2 aprofitant l’estructura ja construïda. 

PLANTA PRIMERA 

La planta primera es proposa amb la intenció de poder acollir un cicle formatiu de grau mitjà d’Operacions de Laboratori, si bé la polivalència dels seus espais permetria donar cabuda a altres tipus de formació. Comptaria amb dos laboratoris divisibles, tres aules polivalents, un despatx pel departament del cicle formatiu i un nucli de banys amb una cabina adaptada. Aquesta planta tindria una recepció pròpia amb accés directe des d’un porxo connectat amb una nova entrada al carrer Es Novells. 

PLANTA SEGONA 

Aquesta planta disposaria de 4 aules per a estudis de batxillerat, així com 3 aules-laboratori i 1 aula polivalent. A més, a aquesta planta es situarien els espais d’orientació, integració i seminaris. La planta es completaria amb un nucli de banys amb una cabina adaptada. 

 Superfície construida: 1.650 m2 

 

Inversió: 5.152.500 € 
Places: 50 alumens de CFGM, 120 alumnes de batxillerat, altres en funció dels cursos d'especialització 
Posada en marxa:   
Inici: tercer trimestre 2025 
Finalització: primer trimestre 2027 
Serveis que oferirà: CFGM d'Operacions de laboratori, cursos d'especialització, 4 aules de batxillerat i tres aules-laboratorio 
Llocs de feina que crearà: 15 professors 
Beneficiaris directes: Un mínim de 170 alumnes 
Beneficiaris indirectes: empreses d'acollida d'alumnes en pràctiques 
Terrenys:  Aquesta actuació s'ubica en la mateixa parcel·la ja assignada a l'ús educatiu. 
Municipi: Santa Eulària 

Comparteix​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​