Article 32 de la Llei 8/2016 LGTBI: avaluació d’impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere

Les administracions públiques de les Illes Balears incorporaran l’avaluació d’impacte sobre orientació sexual i identitat de gènere en el desenvolupament de les seves competències, per garantir la integració del principi d’igualtat i no-discriminació de les persones LGTBI sobre totes les disposicions legals i reglamentàries que s’impulsin dins del territori de la comunitat autònoma.

Aquesta avaluació és preceptiva i qui l'ha d'elaborar és el Servei Jurídic de la Institució o Organisme que promogui la normativa incloent-la com un apartat específic de la Memòria d'Anàlisi d'Impacte Normatiu (MAIN).

Es poden descarregar les pautes per a l'elaboració d'aquest Informe d'impacte: 

Guia_avaluacio_impacte_art._32_Llei_8_2016_LGTBI_cat_rev._2024.pdfGuia_avaluacio_impacte_art._32_Llei_8_2016_LGTBI_cat_rev._2024.pdf

Es pot ampliar informació en el següent document:

Guia_rapida_para_la_evaluacion_de_impacto_por_razon_de_OSEIG.pdfGuia_rapida_para_la_evaluacion_de_impacto_por_razon_de_OSEIG.pdf