Documentació que els centres han de remetre a la UIB per correu postal o amb signatura electrònica (del director o del secretari)

1. De dia 16 al 22 d'abril de 2024, els centres, en el cas que tenguin alumnes amb exempció o reducció de les taxes han d’enviar a la UIB, la documentació acreditativa.


Excepcions i bonificacions de preus públics per a les proves d’accés a la Universitat.

2. Dia 24 de maig de 2024, tots els centres han de remetre un llistat a la UIB amb la seva matrícula PBAU actualitzada, signat pel secretari amb el vist i plau del director. Aquest document estarà disponible a l’apartat “matrícula PBAU” del GestIB.


Aquesta documentació s’ha d’enviar a la UIB per part dels centres de manera telemàtica o per correu postal:

- En cas de signatura electrònica (del director o del secretari del centre), la documentació s’ha d’enviar, amb un PDF individual per a cada alumne, a: sat.proves-acces@uib.cat

- En cas d’enviament per correu postal, la documentació s’ha d’enviar a la següent adreça:

Servei d'Alumnes i Títols

Edifici Margalida Comas i Camps. Campus Universitari

Ctra. de Valldemossa, km 7.5

07122 Palma (Illes Balears)