La Comissió Interdepartamental d’Inversions Estratègiques, presidida per la directora general de Projectes Estratègics, Fons Europeus i Simplificació Administrativa, Bárbara Barceló, s’ha reunit avui a la seu de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació.
A la sessió d’avui s’han presentat qüestions relatives al seguiment i control de l’execució dels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR), així com les novetats dels programes operatius dels fons estructurals per al període 2021-2027, els quals gestionen un total de 251 milions d’euros a les Illes Balears. D’altra banda, també s’ha informat sobre la situació actual de la Unitat Acceleradora de Projectes Estratègics i de la Unitat de Simplificació Administrativa.
Aquesta comissió és un òrgan col·legiat de governança que té per objecte la coordinació, l’assessorament, el seguiment i la informació dels projectes d’inversions estratègiques que dugui a terme el Govern de les Illes Balears i que actualment s’adscriu a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, a través de la Direcció General de Projectes Estratègics, Fons Europeus i Simplificació Administrativa.