EMPRESES
Les targetes d'empresa tenen l'obligació de fer tots els tràmits telemàticament en la pàgina de la seu electrònica de foment.
Els expedientes per mal funcionament i deteriorament de la targeta s’han de tramitar presencialment. Han de lliurar la targeta a la Direcció General de Mobilitat i Transport.
Sol·licitar la targeta de tacògraf digital
- CIF amb el domicili fiscal actual de l’empresa. DNI de la persona que te poders a l’empresa.
- MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant . S’ha d’adjuntar a l’expedient una taxa per targeta.
- Quan l'empresa no sigui titular d'autorització de transport, permís de circulació d'algun vehicle per al qual calgui tacògraf.
- Si hi ha representació, el mandat de representació.
Renovar la targeta de tacògraf digital
Aquest tràmit no es pot sol·licitar abans d’ 1 mes de la caducitat de la targeta.
La documentació a presentar és la mateixa que per a la sol·licitud per primera emissió.
Les targetes caducades s’han de tornar a la Direcció General de Mobilitat i Transports .
Substituir la targeta por pèrdua, robatori.
Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:
- En cas de pèrdua:
- Denúncia de pèrdua o declaració jurada signada amb la data de la pèrdua. DNI/NIE i permís de conduir.
- MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.
- En cas de robatori:
- Denúncia de robatori. DNI/NIE y permís de conduir.
- MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.
- En cas de deteriorament:
- Ha de presentar la targeta deteriorada.
- MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.
Substituir la targeta per mal funcionament o deteriorament
ATENCIÓ: Es requisit lliurar la targeta de tacògraf a l’Administració per iniciar el tràmit.