EMPRESES

Les targetes d'empresa tenen l'obligació de fer tots els tràmits telemàticament en la pàgina de la seu electrònica de foment.

Els expedientes per mal funcionament i deteriorament de la targeta s’han de tramitar presencialment. Han de lliurar la targeta a la Direcció General de Mobilitat i Transport.

Sol·licitar la targeta de tacògraf digital

  • CIF amb el domicili fiscal actual de l’empresa. DNI de la persona que te poders a l’empresa.
  • MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant . S’ha d’adjuntar a l’expedient una taxa per targeta.
  • Quan l'empresa no sigui titular d'autorització de transport, permís de circulació d'algun vehicle per al qual calgui tacògraf.
  • Si hi ha representació, el mandat de representació.

Renovar la targeta de tacògraf digital

Aquest tràmit no es pot sol·licitar abans d’ 1 mes de la caducitat de la targeta.

La documentació a presentar és la mateixa que per a la sol·licitud per primera emissió.

Les targetes caducades s’han de tornar a la Direcció General de Mobilitat i Transports .

Substituir la targeta por pèrdua, robatori.

Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:

  • En cas de pèrdua:
    • Denúncia de pèrdua o declaració jurada signada amb la data de la pèrdua. DNI/NIE i permís de conduir.
    • MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.
  • En cas de robatori:
    • Denúncia de robatori. DNI/NIE y permís de conduir.
    • MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.
  • En cas de deteriorament:
    • Ha de presentar la targeta deteriorada.
    • MODEL 046 de la taxa pagada amb les dades del sol·licitant.

Substituir la targeta per mal funcionament o deteriorament


ATENCIÓ: Es requisit lliurar la targeta de tacògraf a l’Administració per iniciar el tràmit.