Torna

Portal Consum

 

Les consultes de Consum migren de la telefonia a la web

Atenció Telèfon Consum 2020
Atenció Telèfon Consum 2021

La web de consum es converteix en la porta d'entrada de les peticions dels ciutadans, amb un increment del 63% el primer trimestre de 2021 respecte de l'any passat.

Entre gener i març de 2021, el Portal de la Direcció General de Consum ha rebut 50.754 visites, mentre que en el mateix període de 2020 el nombre de visites va ser de 31.236.

Aquest augment de visites al portal ha repercutit en un descens de les telefonades al centre d’atenció telefònica.

En 2020 un total de 1.044 persones varen utilitzar el telèfon per posar-se en contacte amb Consum i el 2021 s’han rebut en el mateix període 751 telefonades, la qual cosa representa un descens en el primer trimestre de l’any d’un 28%.

Sens dubte, portalconsum.caib.es és un referent en el servei d'atenció a la ciutadania, tal com garanteix la Carta de Serveis de la Direcció General de Consum, tot i que les persones consumidores sempre tindran la possibilitat de l’atenció telefònica.