COMISSIONS DE SERVEI

Instrucció de la directora general de Formació Professional i Ordenació Educativa per cobrir les comissions de servei del personal docent amb funcions d’assessor tècnic docent a la direcció general per al curs 2025-2026.


Primer

Objecte: D’acord amb la Resolució del conseller d’Educació i Universitats per la qual s’aproven les bases i les instruccions de les convocatòries del procediment per proveir comissions de servei de personal docent amb funcions d’assessor tècnic docent a la Conselleria d’Educació i Universitats (BOIB num.105, de 7 d’agost de 2025) l’òrgan de la Conselleria d’Educació i Universitats que necessiti incorporar assessors tècnics ha de publicar en la seva pàgina web una instrucció del titular corresponent amb la relació de les comissions objecte de la convocatòria, l’enllaç al tràmit telemàtic i el termini de participació.

Segon

La relació de places objecte de comissions de servei amb funcions d’assessor tècnic a la direcció general de Formació Professional i Ordenació Educativa es detalla a continuació:

Codi ATD0140001-40
Nom de la Comissió Assessor/a tècnic docent per desenvolupar les funcions corresponents al Punt d’Orientació Acadèmica i Professional d’Inca.
Especialitat docent i titulacions Funcionari de carrera o en pràctiques de les funcions d’orientació educativa, formació i orientació laboral o administració i direcció d’empreses.
Òrgan administratiu Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa
Unitat administrativa Institut de Qualificacions Professionals de les Illes Balears
Municipi Inca
Funcions
  • Orientar, assessorar i informar sobre el Sistema de Formació Professional.
  • Atenció a la ciutadania en la seva transició al mercat laboral i/o permanència en una carrera formativa.
  • Orientació i assessorament als professionals de les Extensions POAP.
  • Disseny i elaboració de material de difusió acadèmica, professional i laboral.
  • Difusió del Sistema de Formació Professional i de la xarxa POAP.
  • Coordinació amb extensions POAP, agents d’orientació i entitats locals.
  • Informació i assessorament sobre acreditació de competències professionals.
  • Orientació sobre educació de persones adultes.
  • Informació sobre ajudes i beques disponibles.
Data d’inici i finalització Del 01/09/2025 fins al 31/08/2026, prorrogable anualment fins a 31/08/2029.

Tercer

Tràmit telemàtic i termini de participació

Les sol·licituds s’han de dur a terme mitjançant el següent tràmit habilitat a l’efecte de dia 19 a dia 22 d’agost de 2025.

Accés al tràmit