COMISSIONS DE SERVEI

Assessor tècnic docent al Punt d’Orientació Acadèmica

La relació de funcions:

Codi Pendent d’assignar
Nom de la Comissió Assessor/a tècnic docent per desenvolupar funcions en el Punt d’Orientació Acadèmica i Professional.
Especialitat docent i titulacions

Funcionari de carrera o en pràctiques.
Llicenciatura o grau en pedagogia, psicopedagogia i/o psicologia.

Òrgan administratiu Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa (DGFPOE)
Unitat administrativa Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears.
Municipi Palma
Funcions
  • Planificació i organització de les reunions de Coordinació Estratègica, Coordinació Territorial i Coordinació dels Territorials amb les Extensions.
  • Participar en reunions tècniques i comissions. Workcafé d’orientació, comissió estratègica d’orientació, etc.
  • Informació, assessorament i orientació sobre el sistema de formació professional a usuaris, docents, equips d’orientació, entitats, etc.
  • Difusió del POAP mitjançant la participació a esdeveniments, fires, jornades, etc.
  • Gestió de recursos i materials, supervisar la creació de materials informatius, difusió a xarxes socials i pàgina web, garantir l’accessibilitat a la ciutadania, etc.
  • Seguiment i avaluació de l’atenció i elaboració d’informes i memòries, avaluació de les accions d’orientació dutes a terme, control d'indicadors, etc.
  • Innovació i digitalització impulsant l'ús d’eines digitals, col·laborar el projectes d’orientació i plataformes interactives, etc.

Competències a valorar

  1. Capacitat de comunicació: Habilitat per expressar-se de manera clara i eficaç, tant oralment com per escrit, amb diferents interlocutors (usuaris, usuàries, companys de feina, etc.).

  2. Organització i planificació: Gestió eficient del temps, les tasques i els recursos per assolir objectius.

  3. Treball en equip i col·laboració: Disponibilitat per a col·laborar amb altres professionals i compartir informació i responsabilitats.

  4. Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes: Detectar necessitats, analitzar situacions i proposar solucions adequades.

  5. Orientació al servei: Actitud proactiva i empàtica per a donar suport i resposta a les necessitats de l’IQPIB.

  6. Adaptabilitat i flexibilitat: Capacitat per adaptar-se als canvis, novetats i situacions diverses amb eficàcia.

Data d’inici i finalització Del 20/11/2025 fins al 31/08/2026, prorrogable anualment fins al 31/08/2029.

Tercer

Tràmit telemàtic i termini de participació

Les sol·licituds s'han de dur a terme mitjançant el següent tràmit habilitat a l'efecte de dia 11 a dia 14 de novembre de 2025.

Accés al tràmit

Llistes provisionals

Llista provisional

Llistes definitives

Llista definitiva