Requisits
Documentació a presentar
a) Certificació del Ple de la corporació acreditativa de la facultat
atorgada al president o òrgan representatiu d'aquesta perquè efectuï
la sol·licitud corresponent.
b) Descripció de la ubicació dels estudis i del centre emissor,
adjuntant un pla de situació en què s'especifiquin les coordenades
geogràfiques i la cota del mateix.
c) Memòria sobre diversos aspectes de la futura emissora, que
constarà, com a mínim, dels apartats següents:
-1r Principis bàsics i objectius generals de la programació prevista,
indicant el nombre d'hores de programació en llengua catalana, que
serà com a mínim d'un 50% del temps d'emissió.
-2n Nombre d'hores d'emissió setmanals i percentatge de la
programació destinada a espais de caràcter local, educatiu i
sociocultural.
-3r Manera prevista per a la gestió del servei a què es refereix
l'article 28.1 d'aquest Decret, i projecte de reglament intern pel
qual s'hagi de regir aquest.
d) Població actual censada del municipi o l'illa.
Models:
Termini màxim
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Telecomunicacions
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Telecomunicacions
C/ de Sant Pere, 7.
Tel.: 971177570
- Fax: 971176815
(avaquer@dgtic.caib.es)
Observacions
Les sol·licituds per a l'obtenció dels títols habilitants per a la
prestació del servei de radiodifusió sonora per les corporacions locals
s'adreçaran a la Direcció General de Desenvolupament Tecnològic de la Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme