Requisits
-Els Estatuts de l'Escola de temps lliure han de contenir la denominació i domicili, àmbit territorial de les activitats, òrgan de representació, direcció i administració, recursos econòmics i regulació del funcionament de l'escola.
-El director de l'Escola ha d'estar en possessió d'un títol universitari i del diploma de director d'activitats de temps lliure infantil i juvenil.
-L'Escola ha de disposar de l'estructura necessària per dur a terme l'activitat.
-L'Escola ha de dur a terme els ensenyaments i programes de formació de diferents nivells propis d'una escola de temps lliure infantil o juvenil, d'acord amb els programes oficials de la comunitat autònoma.
Documentació a presentar
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Esports i Joventut
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joventut
C/ de l'Uruguai, s/n Palma Arena.
Tel.: 971178999
- Fax: 971176957