Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Proves de llengua catalana de gener de 2021

Es convoquen les proves de gener de 2021 per obtenir els següents certificats de coneixements de llengua catalana: A2, B1, B2, C1, C2 i LA.

Codi SIA

2346203

Persones destinatàries

Per presentar-se a les proves és necessari complir els requisits següents:

- Tenir setze anys o més en el moment de fer la prova.

- Tenir el DNI o NIE en vigor.

- Dins el termini d'inscripció establert, haver formalitzat correctament la inscripció d'acord amb la base quarta.

Termini per a resoldre i notificar

No aplica.

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Política Lingüística

Tràmits

X

Tràmit d'inscripció

Requisits

Per presentar-se a les proves és necessari complir els requisits següents:

- Tenir setze anys o més en el moment de fer la prova.

- Tenir el DNI o NIE en vigor.

- Dins el termini d'inscripció establert, haver formalitzat correctament la inscripció d'acord amb la base quarta.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Termini d'inscripció: del 19 d'octubre al 5 de novembre de 2020

Forma de presentació

Les sol·licitud relatives a aquest procediment administratiu han de ser presentades mitjançant el seu tràmit telemàtic, al qual podeu accedir fent un "clic" al botó «Inicia un nou tràmit». Per poder fer aquest tipus d’enviaments, us heu d'identificar mitjançant algun dels sistemes que visualitzareu en iniciar el tràmit. Podeu consultar aquests sistemes en l'apartat d' «Identificació i signatura electrònica» de la Seu Electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)

X

Publicació de les llistes provisionals d'admesos i d'exclosos

Requisits

No aplica.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Termini d'esmenes: del 30 de novembre al 4 de desembre de 2020, ambdós inclosos.

IMPORTANT: revisau si el vostre nom hi consta escrit correctament; és a dir, si hi ha el nom complet i oficial, si l'ordre de nom i llinatges és el correcte, si els accents són els que pertoquen, etc. En cas que hi hagi alguna errada, comunicau-ho a l'adreça electrònica provescatala@dgpoling.caib.es.

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)

X

Termini extraordinari d'esmena

Requisits

S'obrirà un termini extraordinari d'esmena per a les persones que no pogueren acabar correctament el tràmit telemàtic d'inscripció a causa d'una incidència i que, en conseqüència, no consten ni en la llista d'admesos ni en la d'exclosos que es van aprovar mitjançant la Resolució de la directora general de Política Lingüística de 27 de novembre de 2020.

S'exclouen d'aquest termini extraordinari les esmenes de documentació de les persones que consten en la llista provisional d'exclosos, i també de qualsevol altra circumstància o tràmit que no s'hagi duit a terme en el termini d'inscripció.

Documentació a presentar

- El model de sol·licitud que consta en aquest tràmit emplenada i signada

- El justificant de pagament amb targeta de crèdit o banca electrònica (model 046 de l'Agència Tributària de les Illes Balears). No és vàlid cap altre document per acreditar el pagament de la taxa (extracte bancari, moviment de compte, justificant de l'entitat bancària...).

- Si escau, la documentació que acrediti la situació que dona dret a la bonificació de la taxa (consultau l'apartat 2.3 de la base tercera de l'annex 1 de la Resolució de convocatòria).

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Termini extraordinari d'esmenes: del 9 al 15 de desembre de 2020, ambdós inclosos.

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)

X

Protocol de mesures de prevenció del contagi per covid-19 en les proves de llengua catalana de gener de 2021 de la Direcció General de Política Lingüística

Requisits

No aplica.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

No aplica.

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)

X

Publicació de les llistes definitives d'admesos i exclosos

Requisits

No aplica.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Consultau el protocol de mesures de prevenció del contagi per covid-19 en les proves de llengua catalana de gener de 2021 de la Direcció General de Política Lingüística. S'han de respectar totes les mesures que s'hi estableixen.

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)

X

Publicació de l'assignació de centre, aula i torn d'entrada per a les proves escrites de llengua catalana de gener de 2021 dels nivells B1, B2, C1 i C2

Requisits

No aplica.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

IMPORTANT! Ateses les mesures de prevenció del contagi per covid-19, respectau escrupolosament el torn d'entrada al centre assignat.

Consultau el protocol de mesures de prevenció del contagi per covid-19 en les proves de llengua catalana de gener de 2021 de la Direcció General de Política Lingüística. S'han de respectar totes les mesures que s'hi estableixen.

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980

(dgpoling@dgpoling.caib.es)