Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria concurs de trasllats voluntari per proveir places basiques vacants de diverses categories de personal estatutari. Infermeria Urgencies Atencio Primaria

Es la regulacio del concurs de trallats voluntari per a la provisio de places basiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears

Codi SIA

2328553

Persones destinatàries

Podran participar en aquest concurs de trasllats el personal estatutari fix del Sistema Nacional de Salut amb nomenament fix en la categoría a la qual concursi

Termini per a resoldre i notificar

d'acord amb les bases del concurs de trasllats

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de l'IB-Salut

Tràmits

X

Convocatoria del concurs de trasllats voluntari per proveir places basiques vacants de diverses categories de personal estatutari

Requisits

Els establerts en les bases que regeixen la convocatoria del concurs de trasllats

Documentació a presentar

Els especificats en les bases de la convocatoria del concurs de trasllats

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar sol-licituds es d'un mes comptador des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalitat

Tramitació del procediment

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar