Requisits
En el cas d'homologacions dels estudis d'ESO cursats a les Illes Balears entre els cursos 1999-2000 i 2011-2012:
— Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria.
— Complir els requisits establerts en l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014.
En el cas d'homologacions dels estudis de batxiller cursats a les Illes Balears entre els cursos 2000-2001 i 2011-2012:
— Estar en possessiu del títol de batxiller.
— Complir els requisits establerts en l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014.
En el cas d'homologacions d'estudis cursats a les Illes Balears a partir del curs 2012-2013, el tràmit s'inicia d'ofici, a proposta del director del centre educatiu on s'hagin acabat els estudis, per la qual cosa no s'ha de presentar cap sol·licitud.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Termini obert permanentment
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Formació i Certificació de Coneixements de Català
C. d'Alfons el Magnànim, 29.
Tel.: 971177634
- Fax: 971176980
(certificacio@dgpoling.caib.es)