Requisits
Documentació a tramitar per registre tradicional o Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es).
Atenció, per a noves altes de transportista només es pot emprar el tràmit telemàtic, disponible a la seu electrònica de la CAIB.
Taxes
Taxa 8.94.1.5 S16 ATIB .
Taxa per Ampliació o modificació d'inscripcions existents
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=10645
-
En línia (targeta o entitats col·laboradores) o a oficina bancària
Documentació a presentar
Requerirà un certificat digital de l'empresa que es vol inscriure, i el pagament d'una taxa en línia.
-Copia del model 036 presentat a l' agencia tributaria.
-Autorització en virtut de la legislació sobre transport de mercaderies, si esta obligat.
-Si estan exempts d'autorització segons la legislació sobre transport de mercaderies han de presentar la fitxa tècnica dels vehicles.
- Resguard del pagament de la taxa.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Segons normativa vigent.
En cas de resolució positiva, no es notifica particularment, sinó que es publica en el llistat del Registre Oficial de transportistes autoritzats juntament amb el seu NIMA.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Residus i sòls contaminats
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Residus i sòls contaminats
Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol.
Tel.: 971176684
(residus@caib.es)