Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes per a la millora de la producció i la comercialització dels productes de l'apicultura, corresponents a l'any 2019 i d'acord amb el Programa Nacional Apícola 2017-2019

Convocatòria d'ajudes per a l'any 2019 per a la millora de la producció i la comercialització dels productes de l'apicultura, d'acord amb el Programa nacional de mesures d'ajuda a l'apicultura 2017-2019

Persones destinatàries

Les persones físiques o jurídiques titulars d'una explotació apícola, les cooperatives apícoles i organitzacions representatives amb personalitat jurídica pròpia

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors a partir de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Òrgan competent per a resoldre

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Tràmits

X

Presentació de sol.licituds

Requisits

Els senyalats a l'apartat tercer i quart de la convocatòria.

Documentació a presentar

- En el cas de persones jurídiques, fotocòpia del NIF del sol·licitant.

- En el cas de persones jurídiques, fotocòpia dels estatuts socials correctament inscrits en el registre corresponent.

- Si escau, acreditació de la representació amb la qual actua el sotasignat de la sol·licitud.

- Memòria de les activitats que es desenvoluparan i de les inversions previstes.

- Pressupostos detallats o factures proforma de les activitats i les inversions previstes.

- Fotocòpia del llibre de registre d'explotació apícola o l'autorització per comprovar d'ofici les dades que figuren en el Registre Apícola de la Direcció General d'Agricultura i Ramaderia.

- En el cas de cooperatives apícoles i d'organitzacions representatives, a més, caldrà aportar la relació detallada dels apicultors sol·licitants, indicant-n'hi el NIF, el número de registre d'explotació i el nombre de cens de les caseres, a data 31 de desembre de 2018.

- Fotocòpia de l'assegurança de responsabilitat civil de cada apicultor, vigent a la data de presentació de la sol·licitud, i justificant bancaria del pagament de l'assegurança..

- Documentació per verificar que s'ha realitzat al menys un tractament a l'any contra la varroasi.

Models:

Termini màxim

Fins el dia 10/05/2019

Lloc

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica:


- Per mitjà de la Seu Electrònica de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib), en què hi ha tots els procediments que es poden iniciar i registrar electrònicament. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o sistema d’identificació Cl@ve.

- El registre de qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació adreçada als òrgans de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que no disposi de tràmit telemàtic a la Seu Electrònica es podrà fer accedint al Registre electrònic comú (REC) de l’Administració General de l’Estat (https://rec.redsara.es). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d’un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial, a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.

Trobareu les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica aquí.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Ajudes Ocm, d'Estat i de Pesca

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971787307 - Fax: 971176884