Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria d'ajudes de l'any 2018 per a la conservació i la rehabilitació d'edificis d'habitatges o d'habitatges, o per a la seva millora de la seguretat d'utilització i de l'accessibilitat

El finançament de l'execució d'obres per a la conservació i la rehabilitació d'edificis d'habitatges o d'habitatges, o per a seva millora de la seguretat d'utilització i de l'accessibilitat.

Persones destinatàries

Habitatges unifamiliars, edificis d'habitatges de tipologia residencial col·lectiva i els habitatges individuals ubicats en edificis d'habitatges de tipologia residencial col·lectiva.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Arquitectura i Habitatge

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol.licitud d'ajudes de l'any 2018 per a la conservació i la rehabilitació d'edificis d'habitatges o d'habitatges, o per a la seva millora de la seguretat d'utilització i de l'accessibilitat.

Requisits

Poden ser beneficiaris els propietaris únics o els copropietaris d'habitatges o d'edificis d'habitatges, les comunitats de propietaris o agrupacions de comunitats de propietaris i les empreses constructores, arrendatàries o concessionàries d'edificis d'habitatges, així com les cooperatives.

Documentació a presentar

S'ha d'adjuntar la documentació detallada a l'annex I de la Resolució de convocatòria

Models:

Termini màxim

dos mesos, comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la Resolució de convocatòria al BOIB

Lloc

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:

- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.

- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.

Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.

- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament d'Habitatge

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament d'Habitatge

Passeig del Born, 17. Tel.: 971177300

(thueso@sgh.caib.es)