Requisits
La subvenció es concedeix per un període d'un any, que es pot prorrogar per períodes anuals amb la presentació prèvia del projecte o d'accions per desenvolupar en el període nou, d'acord amb el que estableixen els articles 10.2 i 14 de l'Ordre ministerial de 15 de juliol de 1999 en la redacció donada per l'Ordre TAS/360/2008, de 6 de febrer, i en la forma que s'explica en l'apartat 15 de l'annex a la convocatòria.
La concessió de la pròrroga està condicionada a l'existència de crèdit pressupostari suficient i al fet que s'acrediti suficientment que es compleixen els objectius assenyalats en la memòria del projecte, d'acord amb allò que estableix l'apartat 7 de l'annex a la convocatòria.
Documentació a presentar
La sol·licitud ha d'anar acompanyada d'un informe anual —d'acord amb el model que és a disposició dels beneficiaris al web http://www.soib.es— sobre l'activitat que duu a terme cada agent d'ocupació i desenvolupament local i també una memòria-projecte de les actuacions que s'han d'executar, d'acord amb allò que estableix l'apartat 7 c.
PART TÈCNICA:
1. Memòria-Projecte sobre l'activitat que els AODLs han d'executar per l'any que ve (model T2)
2. Memòria Final (abans informe final)–projecte de les actuacions que s'han d'executar, d'acord amb el punt 7.c) de la convocatòria (model T4)
3. Guió diagnosi socioeconòmica (model T3)
PART ADMINISTRATIVA
1. Sol.licitud
2.Certificat de l'òrgan competent de l'aprovació del projecte per al qual se sol·licita la pròrroga de la subvenció, d'acord amb el punt 7.d) de la convocatòria.
3.Certificat de l'òrgan corresponent en el qual s'ha de fer constar la disposició de finançament per cobrir la part no subvencionada pel SOIB, d'acord amb el punt 7.e) de la convocatòria.
4.Certificat del secretari/interventor o persona competent corresponent de l'entitat acreditatiu dels salaris que tenguin dret a percebre les persones que es contractin, segons conveni col·lectiu, taula salarial o acord legalment aplicable, d'acord amb el punt 7.f) de la convocatòria. Això, en el supòsit que els costs laborals es modifiquin.
5. Declaració responsable, d'acord amb el punt 7.g) de la convocatòria.
6.Certificat de l'òrgan competent de l'entitat acreditatiu de la representació amb què actua la persona signant de la sol·licitud, en el cas de que aquesta hagi canviat respecta de la sol.licitud de la subvenció inicial.
Models:
Termini màxim
30 dies abans que acabi el període ja subvencionat
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol.
Tel.: 971177900
- Fax: 971176342