Convocatòria pública d'ajuts per a actuacions de foment de l'ús de la llengua catalana
L'objecte general de la convocatòria és donar suport a activitats que contribueixin a la difusió i la promoció de l'ús social de la llengua catalana entre la població general, tant en l'autòctona com en la nouvinguda, de les Illes Balears
Persones destinatàries
Els beneficiaris d'aquesta convocatòria poden ser:
- Associacions sense ànim de lucre.
- Ajuntaments de les Illes Balears.
Termini per a resoldre i notificar
La resolució de concessió s'ha de dictar i publicar en el BOIB en el termini de 6 mesos comptadors des de la data d'acabament del termini per presentar les sol·licituds fixat en l'apartat 8.2 d'aquesta convocatòria.
Silenci administratiu
No és d'aplicació
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Política Lingüística
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Presentació de sol·licituds
Requisits
Les subvencions que es convoquen mitjançant aquesta Resolució es destinen a activitats que contribueixin a la difusió i la promoció de l'ús social de la llengua catalana entre la població general, tant en l'autòctona com en la nouvinguda, de les Illes Balears.
Documentació a presentar
S'ha d'adjuntar a la sol·licitud la documentació detallada en el punt 8.
Models:
- Annex 6. Compte justificatiu
- Annex 4. Declaració responsable sobre la situació relativa a l'IVA (word)
- Annex 4. Declaració responsable sobre la situació relativa a l'IVA
- Annex 2. Sol·licitud
- Annex 6. Compte justificatiu (word)
- Annex 3. Declaració d'altres subvencions rebudes o sol·licitades (word)
- Annex 6. Compte justificatiu (excel)
- Annex 2. Sol·licitud (word)
- Annex 5. Declaració de no estar sotmès a prohibicions per ser beneficiari de la subvenció (word)
- Annex 3. Declaració d'altres subvencions rebudes o sol·licitades
- Annex 5. Declaració de no estar sotmès a prohibicions per ser beneficiari de la subvenció
Termini màxim
El termini per presentar sol·licituds és d'un mes a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el BOIB.
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)
Llista provisional d'admesos i exclosos
Requisits
No aplica
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Els sol·licitants disposen de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional per esmenar les deficiències detectades en la seva sol·licitud o documentació presentada juntament amb aquesta. Les esmenes s'han de presentar als mateixos llocs que s'indiquen en l'apartat 8.2 d'aquesta convocatòria.
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)
Llista definitiva d'admesos i exclosos
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)
Observacions
Un cop ha conclòs el termini per esmenar les deficiències detectades en determinades sol·licituds presentades per acollir-se a la convocatòria de subvencions destinades a actuacions de foment de l'ús de la llengua catalana a les Illes Balears per a l'any 2018, la Comissió d'Avaluació ha elaborat la llista definitiva d'admesos i exclosos.
Proposta de resolució provisional
Requisits
No aplica.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Els sol·licitants disposen de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta proposta de resolució provisional per presentar-hi al·legacions.
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)
Proposta de resolució definitiva
Requisits
No aplica
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)
Resolució de concessió
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Lloc
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:
- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic. També podeu fer servir Cl@ve per realitzar tràmits telemàtics a la seu electrònica de l'Administració de les Illes Balears.
- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.
- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Foment de l'Ús del Català
c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(foment@dgpoling.caib.es)