Requisits
Han de ser agricultors actius, estar inscrits al CBPAE, titulars d'una explotació agraria, la explotació ha d'estar inscrita al RIA i disposar de les superfícies mínimes i densitats mínims establerts a la convocatòria.
Documentació a presentar
En persones físiques:
- Si escau, documentació que acrediti la representació legal, ha de estar vigent en el moment de la presentació de la sol·licitud.
En cas de persones jurídiques:
-NIF de l'entitat.
-Estatuts socials inscrits al registre corresponent.
-documentació que acrediti la representació de la persona que signa la sol·licitud.
En cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també s'ha d'aportar:
-Document què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que hagin subscrit tots el membres.
-còpia compulsada del NIF de l'agrupació.
-Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en que faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini establert.
Models:
Termini màxim
30/04/2018
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871