Requisits
Ser IGPs
Documentació a presentar
a) Fotocòpia compulsada del NIF de l'entitat.
b) Documentació que acrediti la representació de la persona que signa la sol·licitud.
c) Fotocòpia compulsada dels estatuts socials, correctament inscrits al registre corresponent, o del reglament intern de funcionament.
d) Certificat detallat dels productors que participen en el programa que es realitzarà, que ha d'incloure les dades especificades al punt 2 de
l'apartat quart d'aquesta Resolució, d'acord amb el model de l'annex III, que figura al web http://www.caib.es.
e) Document, d'acord amb el model de l'annex V, que figura al web http://www.caib.es, subscrit pels productors que s'indiquen al punt 2 de
l'apartat quart, que ha d'incloure l'autorització per a la comprovació d'ofici per part del FOGAIBA del seu DNI, del fet d'estar al corrent de les
seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, de la inscripció al Registre Interinsular Agrari de les Illes Balears i de la seva condició
d'agricultor actiu, així com la conformitat expressa que, a través de l'associació corresponent, se sol·licita l'ajuda a causa de la seva
participació en el programa corresponent de qualitat, de la qual seran beneficiaris finals.
f) Declaració subscrita pels productors que donen dret a l'ajuda de no haver pagat l'import de les quotes objecte de subvenció de l'any
corresponent, d'acord amb el model de l'annex VI, que figura al web http://www.caib.es.
Models:
Termini màxim
16/11/2017 (7 dies)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)