Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de subvencions per dur a terme activitats en matèria de salut pública pels exercicis 2018-2019

Establiment de subvencions destinades a finançar les despeses generades pel desenvolupament de programes projectes i activitats en matèria de salut pública que es duguin a terme entre l'1 d'octubre de 2018 i 30 de setembre de 2019

Persones destinatàries

Persones Jurídiques de caràcter privat sense ànim de lucre i domicili a les Illes Balears, Centres Educatius de les Illes Balears, i Associacions de pacients d'acord amb el que s'estableix al punt 3 de l'annex 1 de la convocatòria

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos des de l'endemà de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Salut

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Model de sol·licitud de la subvenció per dur a terme activitats en matèria de salut pública

Requisits

Reunir les condicions que estableix la convocatòria

Documentació a presentar

La que estableix el punt 7 de la convocatòria

Models:

Termini màxim

30 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB

Lloc

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:

- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve.

- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.

Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.

- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Salut Pública i Participació

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Salut Pública i Participació

Carrer de Jesús 38 A. Tel.: 971177383 - Fax: 971176984

(subvencions@dgsanita.caib.es)