Expedició del títol i targeta per al govern d'embarcacions d'esbarjo
La Direcció General de Transport Marítim i Aeri expedeix el títol i la targeta que l'acredita a les persones que han superat o completat l'examen teòric i a les que han efectuat les pràctiques corresponents o, si n'és el cas, a les que han superat l'examen pràctic.
.
Els títols emesos no estan subjectes a caducitat, sense perjudici que les targetes acreditatives hagin de renovar-se cada deu anys o cada cinc a partir dels 70 anys d'edat.
.
Es pot sol·licitar l'expedició del títol i targeta per al govern d'embarcacions d'esbarjo pels següents motius:
· Per haver aprovat els exàmens corresponents
· Per convalidació de títol professional o d'esbarjo
· Per pèrdua, robatori o deteriorament de la targeta
· Per canvi d'atribucions
· Per canvi de dades personals
· Per renovació de la targeta
.
Enllaç per al pagament de la taxa en ATIB:
· Renovació de la targeta d'identitat nàutica recreativa: TAXA.
(Només es renovaran els títols emesos per la CAIB)
· Expedició títol i targeta de capità de iot: TAXA.
· Expedició títol i targeta de patró de iot: TAXA.
· Expedició títol i targeta de patró d'embarcacions d'esbarjo: TAXA.
· Expedició títol i targeta de patró per a navegació bàsica: TAXA.
· Expedició títol i targeta per a l'autorització per al maneig de motos aquàtiques: TAXA.
· Convalidació de titulació nacional: TAXA.
· Expedició de duplicat o còpia de document: TAXA.
Codi SIA
207756
Persones destinatàries
Persones físiques
Termini per a resoldre i notificar
-
Silenci administratiu
Segon normativa aplicable
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Ports i Transport marítim