Convocatòria desocupats 2016-2018
S'obre la convocatòria de subvencions amb l'objecte de finançar especialitats formatives adreçades prioritàriament a treballadors desocupats, i la convocatòria informativa dirigida als alumnes desocupats per a la sol·licitud d'ajuts i beques, per al període 2016-2018
Codi SIA
208284
Persones destinatàries
Poden ser beneficiaris de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les entitats de formació inscrites i acreditades radicades en el territori de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Termini per a resoldre i notificar
Tres mesos
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
Si
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Observacions
El termini per presentar les sol·licituds de subvenció és de 15 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria.
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Simplificació documental
Tràmits
Eines convocatòria desocupats 2016-2018
Requisits
NNN
Documentació a presentar
Models:
- Taula Seguiment 8 mòduls i D19 Taula Seguiment 8 mòduls i D19
- D20 Informe RLT D20 Informe RLT
- Taula Seguiment 5 mòduls i D19 Taula Seguiment 5 mòduls i D19
- Declaració responsable autónom Declaració responsable autónom
- D14 Full de signatures dels alumnes i docents D14 Full de signatures dels alumnes i docents
- D22 Programa Formatiu de pràctiques 2 Programa Formatiu de pràctiques
- D1B Cronograma de Gestió D1B Cronograma de Gestió
- Certificat d'empresa voluntaris Certificat d'empresa voluntaris
- Taula Seguiment 9 mòduls i D19 Taula Seguiment 9 mòduls i D19
- Currículum Formadors no conduents a Certificat de Professionalitat Currículum Formadors no conduents a Certificat de Professionalitat
- Documents per a la declaració i liquidació de despeses
- D4 Oferta de Formació Itinerari Modular Certificat Professionaliat D4 Oferta de Formació Itinerari Modular
- D9 Full de demanda i documentació de l'alumne D9 Full de demanda i documentació de l'alumne
- D4A Itinerari de Formació - Itinerari Complet Certificat Professionalitat D4A Itinerari de Formació - Itinerari Complet
- D16 Avaluació D16 Avaluació
- Declaració responsable treballadors per compte d'altri Declaració responsable treballadors per compte d'altri
- D10 Planificació i programació didàctica D10 Planificació i programació didàctica
- D32 Qüestionari per l'avaluació de la qualitat de les pràctiques no laborals D32 Qüestionari per l'avaluació de la qualitat de les pràctiques no laborals
- D17 Sol·licitud expedició Certifiat Professionalitat / Acreditació Parcial Acumulable D17 Sol·licitud expedició Certifiat Professionalitat / Acreditació Parcial Acumulable
- D25 Signatures dels alumnes tutors D25 Signatures dels alumnes tutors
- D29 Full per registrar les sol·licituds d'ajuts D29 Full per registrar les sol·licituds d'ajuts
- D30 Sol·licitud d'ajut D30 Sol·licitud d'ajut
- Sol·licitud de subvenció i pagament a les empreses de pràctiques
- D13 Control d'assistència d'alumnes D13 Control d'assistència d'alumnes
- D11 Comunicat d'inici D11 Comunicat d'inici
- D31 Declaració de rendes D31 Declaració de rendes
- Declaració responsable de l'empresa de pràctiques (Ajuda superior 3000€)
- D11 Comunicat d'Inici de pràctiques D11 Comunicat d'Inici de pràctiques
- D24 Resum assistència mòdul pràctiques D24 Resum assistència mòdul pràctiques
- Declaració responsable de l'empresa de pràctiques (Ajuda inferiors o iguals 3000€)
- Sol·licitud Acreditació de Formadors (Formadors CP) Sol·licitud Acreditació de Formadors (Formadors CP)
- D52 Declaració veracitat de dades bancàries D52 Declaració veracitat de dades bancàries
- Taula Seguiment 3 mòduls i D19 Taula Seguiment 3 mòduls i D19
- Taula Seguiment Certificat Complet Taula Seguiment Certificat Complet i D19
- Taula Seguiment 7 mòduls i D19 Taula Seguiment 7 mòduls i D19
- D21 Acord per a la realització de pràctiques
- Taula Seguiment 4 mòduls i D19 Taula Seguiment 4 mòduls i D19
- Taula Seguiment 6 mòduls i D19 Taula Seguiment 6 mòduls i D19
- Certificat d'empresa Formadors Certificat d'empresa Formadors
- Guia Desocupats 2016 - 2018 Guia Desocupats 2016 - 2018
- D23 Mòdel Carnet de Pràctiques D23 Mòdel Carnet de Pràctiques
- Guia del mòdul de pràctiques per als alumnes
Termini màxim
MMM
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Sol·licituds
Documentació a presentar
Models:
- Formulari de programació itinerari modular desocupats CP- 2016-2018 Formulari de programació itinerari modular desocupats CP- 2016-2018
- Compromís verificable de qualitat Compromís verificable de qualitat
- Declaració responsable sancionadors Declaració responsable sancionadors
- Declaració accesiblitat Declaració accesiblitat
- Formulari de programació itinerari complet desocupats CP 2016-2018 Formulari de programació itinerari complet desocupats CP 2016-2018
- Sol·licitud de subvenció desocupats 2016-2018 Sol·licitud de subvenció desocupats 2016-2018
- Document Resum Document Resum
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit
Finalitat
Tramitació del procediment
Destinatari
No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal
Drets
Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional