Requisits
Presentació de sol·licitud amb adjunció de projecte tècnic d'acord amb l'objecte i la finalitat de la subvenció, i documentació complementària requerida.
Documentació a presentar
a) Documentació que ha de presentar la persona jurídica:
· Fotocòpia del document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica o en nom del centre educatiu, o autorització perquè la Conselleria de Salut i Consum pugui comprovar-ne d'ofici la identitat. En cas que sigui una persona estrangera ha de presentar la fotocòpia de la targeta d'identitat o els documents que acreditin la permanència regular al territori espanyol.
· Fotocòpia de la targeta d'identificació fiscal.
· Fotocòpia del document constitutiu de l'entitat i dels estatuts socials inscrits degudament en el registre corresponent.
· Fotocòpia del document acreditatiu de la representació amb què actua la persona que firma la sol·licitud, que ha de ser vigent en el moment de presentar la sol·licitud.
b) Declaració responsable (annex 4) de la persona que sol·licita la subvenció sobre els punts següents:
· Complir les obligacions que estableixen l'article 7 de l'Ordre de bases i la base dotzena d'aquesta convocatòria.
· Els ajuts i les subvencions que els hagin concedit o que hagin sol·licitat a qualsevol institució, pública o privada, relacionada amb la sol·licitud presentada.
· La veracitat de les dades respecte de la titularitat del compte bancari que hagi facilitat.
· No incórrer en cap causa d'incompatibilitat per percebre la subvenció, de conformitat amb la legislació vigent en aquesta matèria.
· No incórrer en cap de les prohibicions que estableixen l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, ni en cap de les circumstàncies que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
c) Memòria explicativa de l'activitat o projecte per dur a terme (annex 5), amb indicació del pressupost, el detall d'ingressos i les despeses previstes, els antecedents i els recursos humans i materials necessaris per executar-lo. Aquesta memòria no s'ha de presentar en cas dels centres docents, que l'han de substituir pel document que preveu la lletra e).
d) Resum del pressupost total de l'entitat de l'exercici actual i de l'anterior a l'any en què es cursa la petició (annex 7). Els centres docents queden exempts de presentar aquest resum.
e) En cas dels centres docents, una memòria sobre el projecte com a centre educatiu promotor de la salut de les Illes Balears que indiqui expressament les activitats per a les quals se sol·licita la subvenció (annex 6).
Models:
Termini màxim
15 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Salut Pública i Participació
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Salut Pública i Participació
Carrer de Jesús 38 A.
Tel.: 971177383
- Fax: 971176984
(subvencions@dgsanita.caib.es)