Requisits
Les persones físiques donades d'alta en el règim d'autònoms i les persones jurídiques dels sectors de les arts escèniques, les arts visuals, la literatura, el pensament, el còmic i la il·lustració, la música i les arts audiovisuals, digitals i interactives, que puguin dur a terme els projectes o les activitats que estiguin en la situació que motiva la concessió de la subvenció.
Documentació a presentar
a) La documentació acreditativa de la personalitat física o jurídica
b) Declaració responsable (annex 3)
c) Si escau, la sol·licitud d'autorització per fer despeses amb persones o entitats vinculades (annex 4).
d) Una memòria descriptiva i detallada del projecte, segons el model descarregable. Aquesta memòria servirà perquè la Comissió Avaluadora puntuï el projecte i, per tant, només es valorarà la informació inclosa en aquesta memòria.
e) El pressupost detallat del projecte, segons el model descarregable.
f) Pla de patrocinis i de finançament de l'esdeveniment.
g) L'acreditació que la persona o l'entitat beneficiària de l'ajuda és titular del compte bancari facilitat a l'annex 2.
h) En cas que el sol·licitant no sigui propietari de l'espai on es desenvolupen les activitats i allotjaments, una còpia del contracte d'arrendament.
i) Si no s'autoritza la consulta, per a subvencions de més de 3.000 €, els certificats d'estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries amb L'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, La Tresoreria General de la Seguretat Social i L'Agència Estatal d'Administració Tributària.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
20 dies hàbils
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29.
Tel.: 971178996
(mgarau@iebalearics.org)