Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal laboral de l'Institut d'Estudis Baleàrics

Cobertura de les places indicades en l'annex 1, corresponents al personal laboral de l'Institut d'Estudis Baleàrics de l'oferta d'estabilització.

Codi SIA

2981479

Persones destinatàries

Les persones que compleixin els requisits de la convocatòria (punt 3 de l'annex 2).

Termini per a resoldre i notificar

Abans del 31 de desembre de 2024.

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

Per tenir la condició d'aspirant i ser admeses a aquest procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant el procés selectiu, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública, d'acord amb l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.

b) Tenir l'edat mínima establerta en la legislació bàsica estatal, o l'establerta normativament per a determinades professions, i no excedir l'edat de jubilació forçosa.

c) No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no han de trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

d) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

e) Estar en possessió de la titulació que s'indica en l'annex 4* per a cada un dels grups i categories convocats, o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

D'acord amb la disposició addicional dotzena del Decret Llei 6 /2022, de 13 de juny, per als grups C, D i E s'entén que compleixen el requisit de titulació els treballadors que actualment presten serveis al sector públic instrumental i tenguin acreditada, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, una experiència laboral de més de tres anys en la categoria professional concreta.

En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.

f) No tenir la condició de personal laboral fix en la mateixa categoria professional de l'ens convocant.

g) Acreditar els coneixements de llengua catalana que s'indiquen a l'annex 4 d'aquesta Resolució per a cada un dels grups i categories convocades.

Els coneixements s'han d'acreditar mitjançant el certificat oficial corresponent d'entre els següents:

— Certificat expedit per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears (Direcció General de Política Lingüística).

— Certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública.

— Certificat homologat per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, d'acord amb l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014.

— Certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Si la persona interessada al·lega el requisit de coneixements de llengua catalana mitjançant títols, diplomes i certificats que requereixin l'homologació, el requisit s'entén complit malgrat l'homologació s'obtengui amb posterioritat a la finalització del període de presentació de sol·licituds, sempre que el requisit s'hagi al·legat i els coneixements que s'homologuen s'hagin adquirit amb caràcter previ a la finalització d'aquest termini. En qualsevol cas, l'homologació haurà d'aportar-se amb caràcter previ a la formalització del contracte.

També s'entén acreditat el requisit o mèrit segons escaigui, si les persones aspirants consten en la llista provisional d'aprovats de les darreres proves de llengua catalana, al·legant que consten en aquesta llista, sempre que finalment s'elevi a definitiva encara que sigui amb posterioritat a la finalització del tràmit de presentació de sol·licituds.

h) Emplenar i signar la declaració responsable relativa al compliment dels requisits de participació i el full d'autobaremació dels mèrits. El model d'aquests documents s'adjunta com a annexos 5 i 6 d'aquesta convocatòria. També es poden descarregar dels webs http://ieb.caib.es i http://iebalearics.org i de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib).

---

*ANNEX 4

Requisits de titulació

Les titulacions exigides per a l'ingrés a les diferents categories i especialitats de personal laboral de les places convocades són les que s'indiquen a continuació:

GRUP A

- Tècnic de grau superior assessorament lingüístic

Títol de llicenciatura o grau en filosofia i lletres o en filologia o en geografia i història o en filosofia o en sociologia o en traducció i interpretació

Nivell C2 de coneixements de llengua catalana

- Tècnic de grau superior/tècnic d'àrees

Llicenciatura o grau en traducció i interpretació

Nivell C2 de català

Nivell C2 d'anglès

- Tècnic de grau superior/tècnic d'àrees

Títol de llicenciatura o grau en filosofia i lletres o en filologia o en geografia i història o en filosofia o en sociologia o en traducció i interpretació

Nivell C2 de català

Nivell C2 d'anglès

GRUP B

- Tècnic de grau mitjà/ documentalista

Diplomatura universitària

Nivell C2 de català

- Tècnic de grau mitjà/tècnic de tramitació

Diplomatura universitària

Nivell C1 de català

Certificat C2 d'anglès o C1 d'alemany

GRUP C

Titulació oficial de batxiller, tècnic o equivalents

Nivell B2 de català

GRUP D

Titulació oficial de graduat en educació secundària obligatòria, graduat escolar o equivalent.

Nivell B2 de català

En el cas del personal laboral dels grups C, D i E s'entén que compleixen l'acreditació del requisit de titulació els treballadors que actualment presten serveis al sector públic instrumental i tenen acreditada una experiència laboral de més de 3 anys en la categoria professional concreta a l'ens convocant.

Documentació a presentar

Sol·licitud i autobarem signats (annexos 5 i 6).

Models:

Termini màxim

9 de febrer de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

Aparèixer a la llista provisional de persones excloses del procediment, o bé no aparèixer ni en aquesta llista ni en la provisional de persones admeses i haver presentat la sol·licitud per participar en el procediment.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de set dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu; si no compleixen el requeriment, l'IEB considerarà que desisteixen de la sol·licitud (base 7.2 de la convocatòria).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

IMPORTANT!

Amb la finalitat d’evitar errors i, si se’n produeixen, possibilitar-ne l’esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que, a més, consten en la relació pertinent de persones admeses (base 7.1 de la convocatòria).

Les persones excloses o omeses han de fer un tràmit d’esmena de la sol·licitud (sia telemàticament o presencialment) per cada una de les categories en què participen. En cada un dels tràmits s’ha d'indicar a quina categoria es fa referència.

En cas de fer el tràmit presencialment, s'ha de fer servir el formulari "Esmena de la sol·licitud", que apareix a l'apartat "Models".

X

Esmena del barem

Requisits

Aparèixer a la llista definitiva de persones admeses.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones aspirants disposen d'un termini de set dies hàbils des de la publicació de les llistes provisionals de mèrits al·legats per esmenar els errors de fet, materials o aritmètics que hagin pogut cometre en les al·legacions dels mèrits (full d'autobaremació), com a conseqüència d'haver situat de manera incorrecta un mèrit en l'apartat d'un altre mèrit, o d'haver calculat erròniament les unitats dels mèrits al·legats (base 8.2 de la convocatòria).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

IMPORTANT!

Llistes definitives de persones admeses i excloses

El fet de constar en les llistes definitives de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria (base 7.4 de la convocatòria).

Llistes provisionals de mèrits al·legats (autobaremació)

Les puntuacions únicament reflecteixen el resultat de l’autobaremació de cada aspirant. En cap cas no són puntuacions revisades pels tribunals.

Durant aquest tràmit no s’admet l’al·legació de nous mèrits no especificats en la declaració inicial (base 8.2 de la convocatòria).

S’ha de fer un tràmit d’esmena del barem (sia telemàticament o presencialment) per cada una de les categories en què es necessiti fer l’esmena. En cada un dels tràmits s’ha d’indicar a quina categoria es fa referència.

És molt important que els aspirants que vulguin presentar esmenes identifiquin molt clarament els mèrits que vulguin corregir i les unitats corresponents, i els situïn específicament dins l'apartat dels mèrits que pertoqui.

X

Presentació dels requisits i dels mèrits

Requisits

Aparèixer a les llistes d'aspirants requerits per acreditar els requisits i els mèrits al·legats (annex 2 de la Resolució), o a les llistes addicionals d'aspirants requerits per acreditar els requisits i els mèrits al·legats (annex 3 de la Resolució). Els aspirants que no figuren en aquestes llistes no han de presentar documentació.

IMPORTANT!

Les persones d'aquestes llistes que no presentin la documentació dins el termini establert no podran ser contractades com a personal laboral fix i les seves actuacions quedaran anul·lades, tret dels casos de força major estimats per l'IEB mitjançant una resolució motivada.

Documentació a presentar

Llistes d'aspirants requerits per acreditar els requisits i els mèrits al·legats (annexos 2 i 3 de la Resolució)

1. L'IEB només comprovarà d'ofici les dades dels aspirants que no s'han oposat expressament a aquesta comprovació. Si s'hi han oposat expressament (marcant les caselles corresponents de l'apartat «Documentació» de la sol·licitud presentada durant el termini de presentació de sol·licituds, annex 5), han d'acreditar tots els requisits i tots els mèrits.

2. L'IEB únicament pot comprovar d'ofici les dades següents:

a) l'experiència professional a l'IEB.

b) els documents emesos per altres administracions públiques que constin en la Plataforma d'Intermediació de Dades o altres sistemes habilitats a aquest efecte, que són els següents:

- el DNI

- les titulacions universitàries

- els certificats de coneixements de català següents:

· Els expedits per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears en matèria de certificació dels coneixements de llengua catalana de la població adulta fora de l'ensenyament reglat (Direcció General de Política Lingüística).

· Els expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública.

· Els homologats que constin en la base de dades de l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.

· Els declarats equivalents que constin en la base de dades de l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.

En la resta de casos, tant pel que fa a requisits com pel que fa a mèrits, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

L'acreditació s'ha de fer d'acord amb les bases 10 i 11 de la convocatòria del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal laboral de l'IEB.

Presentació de documentació per a més d'un grup professional

Si s'han d'acreditar requisits i mèrits de més d'un grup professional (C i D, per exemple), cal fer un tràmit de presentació de documentació (sia telemàticament o presencialment) per cada un. En cada tràmit s'ha d'indicar a quin grup es fa referència.

En cas que s'hagin d'acreditar requisits i mèrits de més d'una especialitat d'un mateix grup professional (per exemple, documentalista i tècnic de tramitació del grup B), n'hi ha prou amb un únic tràmit de presentació de documentació.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

16 de juny de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

Llistes informatives de l’ordre dels aspirants (annex 1 de la Resolució)

IMPORTANT!

Les puntuacions únicament reflecteixen el resultat de l’autobaremació de cada aspirant, una vegada esmenades les errades materials, aritmètiques o de fet que els aspirants han al·legat. En cap cas no són puntuacions revisades pels tribunals.

X

Al·legacions a les llistes provisionals de puntuacions - Grup A

Requisits

Aparèixer a les llistes provisionals amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants a ocupar les places del grup A del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

29 de juny de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Al·legacions a la llista provisional de puntuacions - Grup C

Requisits

Aparèixer a la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants a ocupar la plaça del grup C del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

5 de juliol de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

L’ordre en què apareixen en la llista provisional les persones empatades és aleatori. Els criteris de desempat prevists a les bases s’aplicaran en confeccionar la borsa de personal laboral temporal de la categoria corresponent.

X

Al·legacions a la llista provisional de puntuacions - Grup D

Requisits

Aparèixer a la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants a ocupar la plaça del grup D del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

6 de juliol de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

L’ordre en què apareixen en la llista provisional les persones empatades és aleatori. Els criteris de desempat prevists a les bases s’aplicaran en confeccionar la borsa de personal laboral temporal de la categoria corresponent.

X

Al·legacions a la llista provisional de puntuacions - GRUP B - TÈCNIC DE TRAMITACIÓ

Requisits

Aparèixer a la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants a ocupar la plaça de tècnic de tramitació (grup B) del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 de juliol de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Resposta al requeriment d'esmena dels defectes formals dels mèrits - GRUP B DOCUMENTALISTA

Requisits

Ser requerit pel Tribunal del grup B per concurs extraordinari de mèrits.

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

18 de juliol de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Al·legacions a la llista provisional de puntuacions - GRUP B - DOCUMENTALISTA

Requisits

Aparèixer a la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants a ocupar la plaça de documentalista (grup B) del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits

Documentació a presentar

El orden en que aparecen en la lista provisional las personas empatadas es aleatorio. Los criterios de desempate previstos en las bases se aplicarán al confeccionar la bolsa de personal laboral temporal de la categoría correspondiente.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

27 de juliol de 2023.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Observacions

L’ordre en què apareixen en la llista provisional les persones empatades és aleatori. Els criteris de desempat prevists a les bases s’aplicaran en confeccionar la borsa de personal laboral temporal de la categoria corresponent.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Finalitat

Tramitació del procediment selectiu i la posterior adjudicació de places a les persones seleccionades.

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal.

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar