Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per possibilitar l'accés de l'alumnat dels centres docents privats, privats concertats, escoles infantils municipals i escoles infantils dels consells insulars, que estiguin autoritzats, a «Viu la cultura» curs 21-22

Possibilitar l'accés de l'alumnat dels centres docents privats, privats concertats, escoles infantils municipals i escoles infantils dels consells insulars, que estiguin autoritzats, a les activitats del programa «Viu la cultura» en el curs 2021-2022 i subvencionar els centres esmentats per tal que les duguin a terme amb la finalitat de donar a conèixer, fomentar, difondre i promocionar la cultura de les Illes Balears, als seus portadors i la seva obra.

Codi SIA

2802171

Persones destinatàries

Centres docents privats, privats concertats, escoletes municipals i escoletes dels consells insulars de la comunitat autònoma de les Illes Balears que sol·licitin alguna de les activitats didàctiques culturals incloses dins l'oferta del programa «Viu la cultura» del curs 2021-2022 i que imparteixin el primer cicle d'educació infantil (de 0 a 3 anys), el segon cicle d'educació infantil (de 3 a 6 anys), l'educació primària, l'educació secundària, el batxillerat o els cicles formatius.

Termini per a resoldre i notificar

El termini per dictar i notificar la resolució de concessió o denegació és de sis mesos comptadors des de l'endemà de l'acabament del termini de presentació de les sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura

Tràmits

X

Presentació de sol·icituds

Requisits

La sol·licitud s'ha de fer per mitjà del model normalitzat (annex 2) el qual s'ha de presentar emplenat i signat

a) Si qui presenta la sol·licitud és una entitat ha de signar electrònicament la sol·licitud un representant legal d'aquesta.

b) Si qui presenta la sol·licitud és una persona física pot signar el document la persona sol·licitant, la persona autoritzada per aquesta o qui la representi legalment.

La persona física pot presentar l'annex 2 original signat amb la rúbrica original o signatura electrònica de la persona autoritzada, si es presenta de manera presencial en el registre. Si es presenta mitjançant el registre electrònic s'ha de fer obligatòriament amb la signatura electrònica de la persona autoritzada.

Documentació a presentar

Vegeu l'apartat 9 de l'annex 1 de la convocatòria.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Vegeu l'apartat 10 de l'annex 1 de la convocatòria.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Cultura

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Cultura

Carrer de l'Almudaina, 4. (Can Oleo).. Tel.: 971176545 - Fax: 971176897

(subvencionsviu@dgcultur.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X
De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit
Responsable del tractament Direcció General de Cultura
Finalitat Tramitació del procediment
Legitimació Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics
Destinatari No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal
Drets Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional
Informació adicional Descarregar