Ajuts puntuals de recerca 2021-2023
La concessió d'ajuts per dur a terme accions puntuals de Recerca i Desenvolupament Tecnològic per al període 2021-2023
Codi SIA
2511148
Persones destinatàries
a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts a la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació) i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques.
b) Altres entitats públiques o privades sense ànim de lucre que defineixin en els seus estatuts l'R+D o el seu foment com a activitat principal.
Termini per a resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud.
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
D'ofici
Fi de la via administrativa
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Política Universitària i Recerca
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Presentació de sol·licituds
Requisits
La persona que figuri a la sol·licitud serà la principal responsable del compliment dels objectius i tasques a desenvolupar en l'actuació.
La persona responsable ha d'estar en possessió d'un títol de doctorat i ha d'estar vinculada a l'entitat beneficiaria de l'ajuda com a personal actiu, mitjançant una relació funcionarial, estatutària o laboral (indefinida o temporal). A aquest efecte es consideren assimilats a l'entitat beneficiària altres entitats que tinguin amb el beneficiari una relació o vincle de caràcter jurídic no contractual que estigui recollit als seus estatuts, en escriptura pública, en document anàleg de constitució o en un conveni o acord general de col·laboració que sigui previ a la publicació d'aquesta convocatòria.
L'expectativa de nomenament o contractació per part de l'entitat beneficiària amb motiu d'haver superat un procediment públic de selecció de personal en concurrència competitiva es considerarà vinculació suficient.
En el marc d'aquesta convocatòria no es pot atorgar més d'un ajut per acció ni per persona responsable.
Documentació a presentar
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
El termini per presentar sol·licituds dels ajuts comença a l'endemà de publicar-se aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i acaba el 30 de juny de 2023
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Universitària i Recerca
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Universitària i Recerca
Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009
(recerca@dgrdi.caib.es)