Convocatòria d'ajuts per als mitjans de comunicació en llengua catalana
Donar suport als mitjans de comunicació en llengua catalana amb la finalitat de contribuir a consolidar l'espai de comunicació que s'expressa en aquesta llengua.
Codi SIA
2302100
Persones destinatàries
Els beneficiaris d'aquesta convocatòria són els que es detallen en el punt tercer de l'annex.
Termini per a resoldre i notificar
La resolució de concessió s'ha de dictar i notificar en el termini de sis mesos comptadors des de la data d'acabament del termini per presentar les sol·licituds fixat en el punt 9 d'aquesta convocatòria.
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Política Lingüística
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Presentació de sol·licituds
Requisits
a) Haver emès o publicat durant l'any 2019.
b) Estar actiu en el moment de la convocatòria.
c) Tenir una trajectòria mínima de sis mesos.
d) Ajustar-se a les normes de correcció lingüística.
e) Ajustar-se a la normativa sobre la propietat intel·lectual.
Documentació a presentar
Models:
- 1. Sol·licitud (pdf)
- 1. Sol·licitud (word)
- 2. Fitxa tècnica (pdf)
- 2. Fitxa tècnica (word)
- 3. Declaració responsable (pdf)
- 3. Declaració responsable (word)
- 4. Memòria justificativa (pdf)
- 4. Memòria justificativa (word)
- 5. Memòria econòmica (pdf)
- 5. Memòria econòmica (word)
- Declaració de veracitat de dades bancàries
- Solicitud (word)
- Solicitud (pdf)
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat la Resolució en el BOIB.
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Lingüística
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(dgpoling@dgpoling.caib.es)
Llista provisional d'admesos i exclosos
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Els sol·licitants disposen de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional per esmenar les deficiències detectades. Les esmenes s'han de presentar als mateixos llocs que s'indiquen en el punt 3 de l'apartat novè de les bases de la convocatòria.
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Lingüística
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(dgpoling@dgpoling.caib.es)
Llista definitiva d'admesos i exclosos
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Una vegada transcorregut el termini per esmenar les deficiències detectades en determinades sol·licituds presentades per acollir-se a la convocatòria de subvencions destinades als mitjans de comunicació en català a les Illes Balears per a l'any 2020, la Comissió Avaluadora ha elaborat la llista definitiva d'admesos i exclosos.
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Lingüística
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(dgpoling@dgpoling.caib.es)
Proposta de resolució
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Una vegada notificada la proposta de resolució, els beneficiaris han de comunicar a la Direcció General de Política Lingüística si accepten la subvenció o hi renuncien. En qualsevol cas, si en el termini de vuit dies hàbils des de la notificació de la proposta de resolució el beneficiari no fa constar el contrari, s'entendrà que accepta la subvenció que se li ha adjudicat.
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Lingüística
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(dgpoling@dgpoling.caib.es)
Resolució de concessió
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Política Lingüística
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Política Lingüística
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980
(dgpoling@dgpoling.caib.es)