Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior en l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears corresponents al curs 2018-2019

Convocar els Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior corresponents al curs 2018-2019 per als alumnes matriculats en centres docents dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca de les Illes Balears.

Codi SIA

2249905

Persones destinatàries

Aquesta convocatòria és d'aplicació per als alumnes que hagin cursat i superat, tant en centres públics com en centres privats o concertats d'aquesta comunitat autònoma, un cicle de formació professional de grau superior, tant en la modalitat d'ensenyament presencial com en la modalitat d'educació a distància.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Tràmits

X

Sol·licitud per optar als Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior 2018-2019

Requisits

a. Haver cursat en centres docents d'aquesta comunitat autònoma els estudis de formació professional de grau superior, en qualsevol de les modalitats d'ensenyament presencial i d'educació distància.

b. Haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en centres de treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2019.

c. Haver obtingut com a qualificació final del cicle formatiu una puntuació igual o superior a 8,5. A aquest efecte, la qualificació final del cicle formatiu s'ha de determinar calculant la mitjana aritmètica de les qualificacions dels mòduls professionals que tenguin expressió numèrica, i el resultat s'ha de consignar amb dues xifres decimals. Per tant, no s'han de tenir en compte per al càlcul de la qualificació final les qualificacions d'apte, exempt o convalidat.

Documentació a presentar

a. Sol·licitud, d'acord amb l'annex 2, emplenada i signada.

b. Fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o targeta d'identitat, en vigor.

c. Certificat de qualificacions, segons el model que es troba a l'annex 3, emplenat per la secretaria del centre en què es trobi l'expedient acadèmic. El certificat ha d'incloure la denominació del cicle formatiu, la relació dels mòduls cursats amb la

corresponent durada en hores i la qualificació de cadascun, el curs acadèmic (especificant-hi el nombre de convocatòries), així com també la qualificació final.

d. Currículum (annex 4), amb indicació, si n'és el cas, dels premis o beques que hagi obtingut l'alumne participant i altres mèrits professionals o acadèmics que es vulguin fer constar, acompanyats de les fotocòpies compulsades de la documentació acreditativa corresponent; tot relacionat amb la família professional de la titulació del candidat.

Models:

Termini màxim

El termini de presentació de les sol·licituds i de la documentació adjunta, a la secretaria del centre docent on l'alumne ha cursat els estudis, és des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al dia 17 de gener de 2020.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació i Participació

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177773

(macarbonell@dgfpieas.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalitat

Tramitació del procediment

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional