Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria pública d'ajuts destinats als mitjans de comunicació audiovisual que emeten en llengua catalana a les Illes Balears

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar suport als mitjans de comunicació audiovisuals que emeten, totalment o parcial, la seva programació en llengua catalana a les Illes Balears, amb la finalitat de contribuir a consolidar la presència i la difusió de la llengua catalana en l'àmbit audiovisual (televisions i ràdios).

Persones destinatàries

Els beneficiaris d'aquesta convocatòria poden ser:

- Persones físiques.

- Persones jurídiques privades que tenguin com a activitat, única o entre d'altres, l'emissió de programes televisius o radiofònics.

- Entitats sense finalitat lucrativa que tenguin com a activitat, única o entre d'altres, l'emissió de programes televisius o radiofònics.

- Ajuntaments de les Illes Balears o entitats que en depenen.

Termini per a resoldre i notificar

La resolució de concessió s'ha de dictar i publicar en el BOIB en el termini de 6 mesos comptadors des de la data d'acabament del termini per presentar les sol·licituds fixat en el punt 8 de la convocatòria

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Política Lingüística

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

Els mitjans audiovisuals han de complir els requisits establerts en el punt 4 de les bases de la convocatòria.

Documentació a presentar

S'ha d'adjuntar a la sol·licitud la documentació detallada en el punt 9 de la convocatòria.

Models:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds és d'un mes comptador a partir de l'endemà d'haver-se publicat la Resolució en el BOIB (fins dia 17 de juny de 2019).

Lloc

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica:


- Per mitjà de la Seu Electrònica de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib), en què hi ha tots els procediments que es poden iniciar i registrar electrònicament. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o sistema d’identificació Cl@ve.

- El registre de qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació adreçada als òrgans de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que no disposi de tràmit telemàtic a la Seu Electrònica es podrà fer accedint al Registre electrònic comú (REC) de l’Administració General de l’Estat (https://rec.redsara.es). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d’un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial, a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.

Trobareu les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica aquí.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Política Lingüística

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Política Lingüística

c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177634 - Fax: 971176980