Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorització d'obertura d'un centre de lloguer de motos nàutiques per dies sense instal·lacions a la mar

Autoritzar centres de lloguer de motos nàutiques per dies sense instal·lacions en la mar

Codi SIA

2072643

Persones destinatàries

Persones físiques o jurídiques

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Ports i Transport marítim

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Ser persona física o jurídica

Documentació a presentar

a) Si el sol·licitant fos persona física: document nacional d'identitat en vigor o quan fos estranger, document d'identificació que tingui efectes equivalents al seu país d'origen, o bé, el passaport. En tot cas, acreditació de trobar-se en possessió del número d'identificació fiscal. Si el sol·licitant fos persona jurídica: còpia autoritzada del document de constitució en el que consti que el seu objecte és la realització de l'activitat d'arrendament de motos nàutiques i justificant de la seva inscripció al Registre Mercantil o, en el seu cas, al Registre que correspongui. En tot cas, targeta d'identificació fiscal.

b) Justificant d'estar d'alta i al corrent de pagament en l'epígraf que correspongui de l'Impost sobre Activitats Econòmiques.

c) Acreditació de la matriculació de les motos nàutiques a arrendar i del seu registre en llista sisena, així com de les corresponents assegurances de responsabilitat civil de subscripció obligatòria per a embarcacions d'esbarjo o esportives recollits al Reglament aprovat pel Reial Decret 607/1999, de 16 d'abril i de les assegurances d'accidents que cobreixin qualsevol usuari, al manco en els imports de les indemnitzacions previstes a l'Annex del Reglament de l'Assegurança Obligatòria de Viatgers, aprovat per Reial Decret 1575/1989, de 22 de desembre.

d) Disposició de, almenys, un local o oficina destinat a l'exercici de l'activitat d'arrendament, obert al públic, amb llicència municipal d'obertura. Si circumstancialment, el sol·licitant no es trobés encara en possessió de la llicència municipal d'obertura, podrà aportar document acreditatiu d'haver-la sol·licitat, al qual s'acompanyarà el títol de disposició del local.

Important: tots els documents s'han de presentar amb original i còpia o còpies degudament acarades.

Models:

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei Marítim

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei Marítim

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971177600

(info@dgmaritim.caib.es)

X

Aportació de documentació

Requisits

Haver rebut escrit de requeriment

Documentació a presentar

La determinada en el requeriment rebut

Models:

Termini màxim

El marcat en el requeriment rebut

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Ports i Transport marítim

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei Marítim

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971177600

(info@dgmaritim.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Ports i Transport marítim

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar