Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Seu Electrònica

Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 25 de maig de 2017 per la qual es convoquen ajuts individualitzats de menjador per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris durant el curs escolar 2017

Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 25 de maig de 2017 per la qual es convoquen ajuts individualitzats de menjador per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris durant el curs escolar 2017-2018

Persones destinatàries

alumnes que, durant el curs 2017-2018, cursin estudis de segon cicle d'educació infantil, d'educació primària i d'educació secundària en centres docents públics no universitaris o en un centre privat concertat on es cursin estudis obligatoris o que estigui adscrit a un centre concertat que cursi estudis obligatoris.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos des de la finalització del periode de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitat

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud ajuts individualitzats de menjador

Requisits

a. Estar escolaritzat en un centre docent públic no universitari o en un centre privat concertat al segon cicle d'educació infantil, a educació primària o a educació secundària durant el curs escolar 2017-2018.
b. Ser usuari del servei de menjador o tenir una plaça reservada al servei de menjador per al curs 2017-2018.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

del 5 al 23 de juny

Lloc

Podeu presentar documents dirigits als òrgans de l’Administració autonòmica a qualsevol de les seves oficines de registre.
També els podeu presentar en els registres oficials dels consells insulars i dels municipis adherits al Conveni Marc d'Oficines Integrades.
Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí
[http://www.caib.es/sacmicrofront/contenido.do?idsite=567&cont=18436&lang=ca]
A més, podeu enviar la documentació per correu postal, per la qual cosa heu de presentar el sobre obert, per tal que es pugui indicar en el segell oficial el lloc de registre, la data i l’hora exacta de presentació, i s’anoti així en el resguard justificatiu de la seva presentació.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitat

Contacte
Servei o Secció responsable

Servei de Comunitat Educativa

c/ d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971177782 - Fax: 971176958

(faginer@dgice.caib.es)